کد خبر: 20479 A

بازیگر جان سخت در نقش مربی افسانه‌ای بوکس

بازیگر جان سخت در نقش مربی افسانه‌ای بوکس

بازیگر سرشناس "جان سخت" در فیلم Cornerman بازی خواهد کرد.

ایران آرت: بروس ویلیس بازیگر سرشناسی که با فیلم "جان سخت" به شهرت رسید، قرارداد خود را برای بازی در نقش مربی افسانه‌ای بوکس امضاء کرده است.

به گزارش سینما گیمفا، CAA سرمایه‌گذار داخلی این فیلم در آمریکا است و IMR International نیز این هفته فروش خارجی این فیلم را در مراسم کن عهده‌دار شده است. 

داستان فیلم "Cornerman" در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی و در منطقه Catskills نیویورک جریان می‌یابد. Cus D’Amato مربی بوکسی است که در اوج جوانی‌اش کشف شده و درعین‌حال که اکنون برخلاف میلش بازنشسته شده است اما سابقه آموزش برخی از بزرگترین قهرمانان سنگین وزن جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

درحال‌حاضر او در کنار شریک زندگی‌اش، کامیل، باشگاه ورزشی کوچکی را مدیریت می‌کند که در آن خود و همکاران مربی‌اش، ازجمله رفیق لاغر اندام سابقش، تدی اطلس مدعیان جوان را آموزش می‌دهند.

داستان اصلی از جایی شروع می‌شود که حامی مالی باشگاه ورزشی به Cus D’Amato فشار می‌آورد تا یک بوکسور واقعی و حرفه‌ای را برای باشگاهش پرورش دهد تا بتواند میراث Cus را حفظ کند. بنابراین هنگامی که یک دوست مایک تایسون سیزده‌ساله را به او معرفی کرد، Cus هیجان‌زده شد.

"Cornerman" توسط روپرت فرند نوشته و کارگردانی خواهد شد. روپرت فرند در مورد این فیلم اظهار داشت: درنهایت "Cornerman" داستان عشقی عمیق بین دو استعداد درنده است که هرکدام ترس‌هایشان را با یکدیگر درمیان گذاشته و همدیگر را به سمت عالی‌بودن سوق می‌دهند. این یک داستان درمورد مبارزه برای آنچه که شما به آن اعتقاد دارید است و این فیلم این پرسش را در ذهن شما ایجاد خواهد کرد که قدرت واقعی چه چیزی است؟!

تولید این فیلم پاییز امسال استارت خواهد خورد و تهیه‌کنندگان نیز شروع خواهند کرد به جستجوی جهانی برای یافتن بازیگر جوانی که بتواند نقش مایک تایسون را ایفا کند.

هالیوود بروس ویلیس جان سخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین