کد خبر: 22052 A

سریال پرستاره ادامه‌دار شد

سریال پرستاره ادامه‌دار شد

خط داستانی "جانشینی" حول محور یک امپراتوری خانوادگی خیالی در حوزه رسانه شکل می‌گیرد.

ایران آرت: سریال تلویزیونی «جانشینی» (Succession) به نویسندگی جسی آرمسترانگ تا فصل دوم تمدید شد. شماری از چهره‌های سرشناس هالیوود از جمله آدام مک کی سازنده فیلم برنده اسکار «رکود بزرگ»، ویل فرل بازیگر سینمای کمدی و مارک مایلاد کارگردان بعضی قسمت‌های سریال «بازی تاج و تخت»، به همراه آرمسترانگ، کوین مسیک، فرانک ریچ و جین ترنتر تهیه‌کنندگی این سریال یک ساعته را بر عهده دارند.

به گزارش آی سینما، خط داستانی «جانشینی» حول محور یک امپراتوری خانوادگی خیالی در حوزه رسانه شکل می‌گیرد. مک‌کی کارگردان قسمت اول این مجموعه تلویزیونی را مقابل دوربین برده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، خبر تمدید ساخت این سریال در حالی منتشر شده که تا اینجا تنها دو قسمت از آن روی آنتن رفته است. هیام عباس، برایان کاکس، نیکلاس بران، ناتالی گلد، سارا اسنوک، جرمی استرانگ و پیتر فریدمن و ... در «جانشینی» بازی کرده‌اند.

«جانشینی» ماجراهای خانواده روی شامل لوگان روی و چهار فرزندش را دنبال می‌کند که کنترل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرگرمی و رسانه‌ای دنیا را در دست دارند. مهم‌ترین دغدغه فرزندان روی در کنار زندگی عادی‌شان این است که بعد از بازنشستگی پدر سالخورده‌شان سرنوشت‌شان چگونه رقم خواهد خورد.

بازی تاج و تخت ویل فرل جانشینی جسی آرمسترانگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین