کد خبر: 22367 A

جنگ ستارگان متوقف شد

جنگ ستارگان متوقف شد

تهیه و تولید کلیه فیلم‌های اسپین‌آف (دنباله‌های مستقل) "جنگ ستارگان" تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است

ایران آرت: استودیو دیزنی و لوکاس فیلم تصمیم گرفته‌اند ساخت دنباله‌های مستقل (اسپین‌آف) «جنگ ستارگان» را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند و روی دنباله‌های اصلی این اپرای فضایی متمرکز شوند. اگرچه کسب 340 میلیون دلار درآمد برای فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بعد از چهار هفته اکران در سینماها شکست محسوب نمی‌شود اما برای محصولی  متعلق به جهان سینمایی «جنگ ستارگان» نتیجه‌ای نگران‌کننده است.

به گزارش آی سینما، اولین فیلم سه‌گانه «سولو» آنچنان که باید و شاید با استقبال هواداران و منتقدان روبرو نشد و همین موضوع به فروش متوسط محصول جدید دیزنی در گیشه منجر شد. به همین دلیل، تهیه‌کنندگان دنباله‌های «داستانی از جنگ ستارگان» فعلا تصمیم به توقف تولید این پروژه‌های مستقل گرفته‌اند که خط داستانی هر کدام با اقتباس از داستان اصلی و شخصیت‌های محوری جهان «جنگ ستارگان» روایت می‌شود.

نشریه سینمایی «کلایدر» به نقل از منابع آگاه گزارش داده تهیه و تولید کلیه فیلم‌های اسپین‌آف (دنباله‌های مستقل) این مجموعه سینمایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است. دست‌اندرکاران فیلم «اوبی-ون» که در تدارک ساخت این پروژه سینمایی بودند فعلا با دستور توقف کار مواجه شده‌اند.

علاوه بر این، نشریه کلایدر ادعا کرده تمرکز استودیو دیزنی و لوکاس فیلم فعلا روی تهیه و تولید اپیزود نهم «جنگ ستارگان» تمرکز کرده‌اند و همین‌طور، سه‌گانه جدیدی که به عنوان دنباله آن تولید خواهد شد.

شخصیت «هان سولو» که اولین بار با اجرای هریسون فورد در سه‌گانه اوریجینال جورج لوکاس در میان هواداران این اپرای فضایی شهرت یافت، اطمینان‌بخش‌ترین انتخاب ممکن برای تهیه‌کنندگان مجموعه دنباله‌های «داستانی از جنگ ستارگان» بود. با در نظر گرفتن فروش متوسط اولین فیلم «سولو» و استقبال نه چندان گرم مخاطبان از این فیلم، طبیعی است که تهیه‌کنندگان دیزنی/ لوکاس فیلم نگران سرنوشت پروژه‌های آینده این مجموعه باشند. قرار بود دیگر شخصیت‌های این جهان داستانی از جمله اوبی-ون/ بوبا فت هم دستمایه ساخت دنباله‌های مستقل یا همان فیلم اسپین‌آف قرار بگیرند.

جنگ ستارگان سولو: داستانی از جنگ ستارگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین