کد خبر: 22690 A

سفر دو بازیگر قدیمی به سرزمین عجایب

سفر دو بازیگر قدیمی به سرزمین عجایب

مارک والبرگ و پیتر برگ قصد ساخت اقتباسی تلویزیونی از رمان "سرزمین عجایب رابرت بی. پارکر" ایس آتکینز را دارند.

ایران آرت: مارک والبرگ، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی سینمای هالیوود و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، همکاری دوباره‌ای با رفیق دیرینه‌اش، پیتر برگ خواهد داشت و این دو قصد دارند اقتباسی تلویزیونی از رمان Robert B. Parker's Wonderland (سرزمین عجایب رابرت بی. پارکر) ایس آتکینز را برای سرویس استریم نتفلیکس بسازند.

به گزارش زومجی، رمان «سرزمین عجایب رابرت بی. پارکر» ایس آتکینز یکی از رمان‌های مجموعهٔ داستانی دنباله‌دار «اسپنسر» است؛ اسپنسر نام شخصیت اصلی داستان‌های ایس آتکینز در این مجموعه است و این سری رمان‌های کارآگاهی اولین مرتبه توسط رابرت بی. پارکر، نویسندهٔ معروف آثار جنایی و کارآگاهی به رشته تحریر درآمدند. شخصیت اصلی این مجموعه داستان‌ها، یعنی اسپنسر، به‌تازگی از زندان آزاد شده است و پس از کشف قتلی احساسی و توطئهٔ پیچیدهٔ پشت این قتل، به اجبار بار دیگر به دنیای جنایی و نه‌چندان خوشایند گانگستری شهر بوستون کشیده می‌شود.

مارک والبرگ ستارهٔ اصلی این فیلم تلویزیونی سرویس استریم نتفلیکس است و کارگردانی پروژه را پیتر برگ بر عهده دارد. فیلمنامهٔ فیلم را شان اوکیف به رشتهٔ تحریر درآورده است. مارک والبرگ علاوه بر ایفای نقش در این پروژه، به همراه پیتر برگ و استودیوی فیلمسازی وی، یعنی Film 44 و همچنین نیل اچ. مارتینز از استودیو Original Film و استیون لوینسون، تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده دارد. جان لوگان پیرسون از استودیو فیلمسازی Film 44 در کنار توبی آشر، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

اقتباسی تلویزیونی از رمان Robert B. Parker's Wonderland، پنجمین همکاری بین مارک والبرگ و پیتر برگ محسوب می‌شود و این دو پیش‌تر در فیلم‌های Lone Survivor (تنها بازمانده)، Deepwater Horizon (دیپ‌واتر هورایزن)، Patriots Day (روز مهین‌پرستان) و Mile 22 (مایل بیست‌ودو) که قرار است در تاریخ ۱۷ آگوست امسال (۲۶ مردادماه) روی‌ پرده‌ٔ سینما برود، با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

مارک والبرگ پیتر برگ سرزمین عجایب رابرت بی. پارکر سرزمین عجایب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین