کد خبر: 2349 A

ایران‌آرت واکنش پنج روزنامه تندرو به اسکار فرهادی را بررسی می‌کند

یکی به نعل، یکی به میخ، سه تا به دیوار!

یکی به نعل، یکی به میخ، سه تا به دیوار!

روزنامه‌های صبح امروز، سه شنبه ده اسفندماه واکنش های مختلفی به دریافت دومین اسکار اصغر فرهادی برای کارگردانی فیلم «فروشنده» نشان داده‌اند.

ایران‌آرت: روزنامه‌های صبح امروز، سه شنبه ده اسفندماه واکنش های مختلفی به دریافت دومین اسکار اصغر فرهادی برای کارگردانی فیلم «فروشنده» نشان داده‌اند. در این میان اما، برخی به راحتی از کنار مهم ترین خبر سینمایی و چه بسا سیاسی سال برای ایران رد شده اند.

به گزارش ایران آرت، سه روزنامه «حمایت»، «عصر ایرانیان» و «رسالت»، در صفحه اول خود هیچ اشاره ای به دریافت مهم ترین جایزه سینمایی از سوی اصغر فرهادی نکرده اند.

حمایت، روزنامه قوه قضاییه است و عصر ایرانیان نیز از رسانه های منتقد دولت. این در حالی است که دیگر روزنامه های منتقد دولت مثل «کیهان» و «وطن» امروز، در صفحه یک به این ماجرا پرداخته اند. کیهان طبق پیش بینی ها، با مطلبی کاملا انتقادی از دریافت اسکار فرهادی سراغ گرفته، اما «وطن امروز»، دست کم در صفحه یک، منفعلانه فقط خبر از مراسم اسکار داده است.

با این حال، «حمایت»، «عصر ایرانیان» و «رسالت» که این روزنامه نیز مربوط به جناح محافظه کار سنتی است، حتی به خودشان دردسر سرشاخ شدن با فرهادی را هم نداده اند و از کنار خبر به راحتی گذشته اند.

AsreIranian

Hemayat

Resalat

اصغر فرهادی فیلم فروشنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین