کد خبر: 24756 A

انتظامی: مگر من فردینم؟!/ ماجرای عصبانیت آقای بازیگر/ حامد بهداد چرا گفت در حق فردین نامردی کردیم و استحقاق انتظامی این قدر نیست!

انتظامی: مگر من فردینم؟!/ ماجرای عصبانیت آقای بازیگر/ حامد بهداد چرا گفت در حق فردین نامردی کردیم و  استحقاق انتظامی این قدر نیست!

این حرف های صباغ زاده و نقل خاطره زنده یاد انتظامی درباره فردین، ما را یاد اظهار نظر جنجالی حامد بهداد می اندازد که گفته بود این نامردی است که در سال هایی که نگذاشتیم فردین فعالیت کند، لقب آقای بازیگر را به انتظامی دادیم

ایران‌آرت: مهدی صباغ‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «خانه خلوت» از مرحوم انتظامی به عنوان بازیگری که می‌اندیشید و روی همه نقش‌هایش فکر می‌کرد یاد کرد و گفت کاش بازیگران امروز از او یاد بگیرند.

مرحوم عزت‌الله انتظامی در فیلم سینمایی «خانه خلوت» مهدی صباغ‌زاده با این کارگردان همکاری داشته است. صباغ زاده ضمن تاسف و تاثر از درگذشت این بازیگر به بیان خاطره‌ای از او پرداخت و به خبرآنلاین گفت:

«یادم می‌آید یک روز در زیرزمینی که لوکیشن ما بود قرار بود صحنه‌ای را ضبط کنیم که آقای انتظامی و مرحوم نیکو خردمند بازی داشتند. قرار بود ایشان در آن صحنه شعری را بخوانند و همسرش که خانم خردمند بود وقتی پایین می‌آمدند متوجه می‌شدند که ایشان حالشان بد است.»

او افزود: «من به آقای انتظامی گفتم این صحنه را طور دیگری بگیریم بهتر است و گفتم شما بنشینید و زیر آواز بزنید و حالت شیدایی پیدا کنید و بعد هم میز را بشکنید و تنگ آب که روی میز است را روی خودتان بریزید.

اینطور همسرتان که در فیلم خانم خردمند هستند هم متوجه می‌شوند که حالتان بد است. وقتی این را گفتم آقای انتظامی قبول نکردند و گفتند مگر من فردینم که بزنم زیر آواز؟ برایشان بار دیگر منظورم را توضیح دادم و گفتم نمی‌خواهم با صدای بلند بخوانید همین زیر لب خواندن هم کفایت می‌کند اما باز هم ایشان قبول نکردند و به حیاط رفتند و مشغول راه رفتن شدند.

چند دقیقه‌ای راه رفتند، خانم مهوش جزایری طراح صحنه با ایشان صحبت کردند قبول نکردند، آقای زرین‌دست صحبت کردند باز هم راضی نشدند، خلاصه چند دقیقه دیگر قدم زدند، صدایشان زدم و گفتم آقای انتظامی چه کار کنیم؟ با همان لحن خودشان گفتند آقای صباغ‌زاده ولمان کن بابا. خلاصه نیم ساعت بعدش آمدند و گفتند برویم و بگیریم.»

صباغ‌زاده ادامه داد: «وقتی که آمدند آن صحنه را بسیار عالی و درجه یک اجرا کردند ولی دوست داشتند راجع به تغییرات فکر کنند و بعد از اینکه آمادگی‌شان را پیدا کردند برای ضبط آمدند. انتظامی از آن دسته بازیگرانی بود که می‌اندیشید. او کم آدمی نبود و روی همه نقش‌ها و کارهایش فکر می‌کرد.»

این حرف های صباغ زاده و نقل خاطره زنده یاد انتظامی درباره فردین، ما را یاد اظهار نظر جنجالی حامد بهداد می اندازد که به تی وی پلاس گفته بود این نامردی است که در سال هایی که نگذاشتیم فردین فعالیت کند، لقب آقای بازیگر را به انتظامی دادیم.

iranart

 

 

 

 

 

عزت الله انتظامی مهدی صباغ زاده درگذشت عزت الله انتظامی فیلم خانه خلوت نیکو خردمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین