کد خبر: 26309 A

دختر ۱۹ ساله ابرقهرمان شد

دختر ۱۹ ساله ابرقهرمان شد

نقش ابرقهرمان سریال "استارگرل" به برک بسینجر رسید.

ایران آرت: برک بسینجر ، بازیگر 19 ساله آمریکایی در سریال "استارگرل" (Stargirl) نقش دختر ابرقهرمان سریال را ایفا می‌کند. نام این بازیگر پیش از این با بازی در سریال "بلا و بولداگ‌ها" شبکه نیکلودئون بر سر زبان‌ها افتاد.

شخصیت استارگرل با نام اصلی کورتنی الیزابت ویتمور، یکی از شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی است که برای اولین مرتبه در سال ۱۹۹۹ در کمیک Stars and S.T.R.I.P.E. #0 به طرفداران معرفی شد. خالق این شخصیت هم کسی نیست جز جف جانز، نویسندهٔ معروف دنیای کمیک‌بوک که در حال حاضر ریاست بخش خلاقیت دی‌سی کامیکس و همچنین ریاست دنیای سینمایی دی سی را بر عهده دارد.

داستان این کمیک در مورد شخصیتی با نام کورتنی الیزابت ویتمور است که بعداً به استارگرل شهرت می‌یابد. وی دختربچه‌ای مشغول به تحصیل در سال دوم دبیرستان است که گروهی از قهرمانان جوان را دور هم جمع می‌کند تا بتوانند جلوی اعمال شرورانهٔ برخی شخصیت‌های شرور و منفی قدیمی را بگیرند.

به گزارش زومجی، جف جانز، شورانر و خالق سریال "استارگرل" در رابطه با ساخت این سریال و همچنین دلیل انتخاب برک بسینجر چنین گفت: هیچ‌کدام از شخصیت‌های کمیک‌بوک‌ها، جذابیت شخصیت استارگرل را برای من ندارند. بعد از مدت‌ها جست‌وجو برای انتخاب بازیگر نقش شخصیت استارگرل، حالا می‌توانم بگویم که هیچ بازیگری به‌غیر از برک بسینجر مناسب ایفای این نقش نبود. خونگرمی، توانایی بازیگری، شوخ‌طبعی و انرژی مثبت برک بسینجر، همان هستهٔ شخصیتی کورتنی ویتمور است. بسیار از وی سپاسگزارم که قرارداد ایفای نقش شخصیت استارگرل را امضاء کرد.

از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی که برک بسینجر در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سریال The Haunted Hathaways، سریال The Goldbergs و سریال Liar, Liar, Vampire اشاره کرد. وی همچنین در سریال موزیکال و کمدی School of Rock شبکه نیکلودئون نیز نقش‌آفرینی کرده است.

هالیوود فیلم ابرقهرمانی ابرقهرمان برک بسینجر استارگرل دختر ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین