کد خبر: 26851 A

روایت فرهاد آئیش از دستمزد خندوانه

روایت فرهاد آئیش از دستمزد خندوانه

فرهاد آئیش از حضور در یک سریال جدید در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

ایران آرت: فرهاد آئیش بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون درباره داوری در خندوانه و نحوه برخورد تهیه‌کننده این برنامه با داوران گفت: خوشبختانه فضای بسیار شاد و خوبی بود و سیدعلی احمدی تهیه‌کننده برنامه خندوانه یک تهیه‌کننده کاربلد، محترم و حرفه‌ای بود.

او ادامه داد: احمدی در پایان برنامه «خنداننده شو» و ۳ روز قبل از اتمام کار با ما تسویه کرد و خیلی حرفه‌ای و دوستانه با یکدیگر کار کردیم و «خنداننده شو» را به پایان رساندیم.

بازیگر «پنجاه کیلو آلبالو» به فیلم‌نت نیوز گفت: تا به حال کارهای زیادی انجام داده‌ام و همیشه کارگردان و تهیه‌کننده را می‌شناختم و بخاطر آنها بازی در فیلم یا سریالی را قبول کرده‌ام. برای بازی در هر فیلم یا سریالی به اعتمادی که به کارگردان و یا تهیه‌کننده دارم تکیه می‌کنم و کاری به پشت پرده‌ها ندارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره مطالبی که در رابطه با دستمزدهای نجومی برخی از بازیگران برای بازی در برخی فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: به شخصه زیاد در دنیای مجازی نیستم و فقط در حد شنیده‌ها می‌دانم که در برخی موارد پول‌های زیادی به بازیگران و سینماگران در سینما و شبکه نمایش خانگی پرداخت شده است.

او اظهار کرد: سعی می‌کنم این نوع اخبار و به طور کلی اخبار بد و منفی را دنبال نکنم چون فکر می‌کنم که روحم را بیمار می‌کند. من هم فقط در حد شنیده‌ها از گرفتن این دستمزدها خبر دارم.

بازیگر فیلم «مکس» درباره حواشی پیش آمده درباره دستمزدهای تیم «دیوار به دیوار ۲» گفت: تهیه‌کننده «دیوار به دیوار» در سال گذشته تخفیف زیادی بابت دستمزد گرفت که کاملا دوستانه بود، اما امسال به طرز عجیبی ما از حق و حقوق خود محروم شدیم و تلویزیون هم از ما حمایتی نکرد.

آئیش در پایان درباره کار جدید خود گفت: یک سریال در شبکه نمایش خانگی خواهم داشت که تا بستن قرارداد نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

خندوانه فرهاد آئیش خنداننده شو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین