کد خبر: 2693 A

دلیل برکناری ایوبی/ پیام تبریک ایوبی

دلیل برکناری ایوبی/ پیام تبریک ایوبی

در حالی که ایوبی حاضر به استعفا نشد، وزیر ارشاد با حکم برای حیدریان، عذر او را خواست؛ صبح سید رضا صالحی امیری دلیل این اتفاق را بیان کرد:

ایران آرت : سیدرضا صالحی امیری که صبح امروز در تالار وحدت در کنگره مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر شده بود درباره تغییر رئیس سازمان سینمایی به خبرنگاران گفت: "ما در وزارت ارشاد اسلامی گردش مدیریت داریم اما ریزش مدیریت نداریم. مبنای عمل ما در وزارتخانه خلاقیت، نوآوری و بکارگیری تجربه‌های خوب در حوزه‌های مختلف است."

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: "آقای حیدریان نیز از مدیران باسابقه و توانمند حوزه سینماست که مشاور عالی من بود. آقای ایوبی نیز از مدیران باسابقه فرهنگی هستند که همچنان با وزارتخانه همکاری می‌کنند و ما از تجربه و ظرفیت ایشان حداکثر استفاده را می‌کنیم."

هم زمان با این گفته های وزیر، حجت‌الله ایوبی، دقایقی پس از معرفی محمد مهدی حیدریان به عنوان رییس جدید سازمان سینمایی پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام کوتاه آمده است:

«جناب آقای محمد مهدی حیدریان
با سلام
انتصاب شما را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی تبریک می‌گویم. خدمت به سینمای پرافتخار ایران توفیقی بزرگ و فرصتی بی‌بدیل است. در انجام این رسالت خطیر بسان همه اهالی سینما همراهتان هستیم. امیدوارم با درایت و تدبیرتان جوانه‌های امید نورسته در عرصه سینما روز به روز شکوفا و شکوفاتر شود.

 

 

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الله ایوبی سید رضا صالحی امیری محمد مهدی حیدریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین