کد خبر: 2802 A

زمان پخش فصل هفتم بازی تاج و تخت/ آنها بی‌خیال جایزه امی 2017 شدند

زمان پخش فصل هفتم بازی تاج و تخت/ آنها بی‌خیال جایزه امی 2017 شدند

یک روز بعد از انتشار اولین پوستر فصل هفتم سریال "بازی تاج و تخت"، تاریخ آغاز پخش اولین اپیزود این فصل اعلام شد.

ایران آرت : علی افتخاری : اولین اپیزود هفتمین فصل سریال "بازی تاج و تخت" (Games of Thrones) تولید شبکه اچ‌بی‌او، 16 ژوئیه (25 تیر 1396) روی آنتن می‌رود.

به گزارش ددلاین، این خبر پنجشنبه شب در پروسه‌ای پیچیده که بیش از 150 هزار بازدیدکننده داشت، از طریق فیس بوک لایو اعلام شد.

جایزه تاریخ آغاز پخش سریال در حالی مشخص شد که یک قالب بزرگ یخ با شعله‌های سوزان، آب می‌شد. از طرفداران خواسته شده بود با نوشتن کلمه "آتش" در بخش کامنت‌ها کاری کنند که یخ زودتر آب شود. پخش زنده این برنامه دو بار دچار وقفه شد که طرفداران را سردرگم کرد و در ادامه شوخی‌های توئیتری بسیاری به همراه داشت.

 

سریال بازی تاج و تخت

فصل هفتم "بازی تاج و تخت" در حالی در فصل تابستان روی آنتن می‌رود که فصل‌های قبلی این مجموعه در ماه‌های مارس یا آوریل پخش می‌شد. آغاز نمایش در تابستان به این معنی است که فصل جدید "بازی تاج و تخت" برای رقابت در جوایز امی 2017 واجد شرایط نخواهد بود.

فصل هفتم شامل هفت اپیزود خواهد بود که از استاندارد 10 اپیزودی این مجموعه کمتر است. انتظار می‌رود فصل هشتم و آخر مجموعه بین شش تا هشت اپیزود داشته باشد.  

"بازی تاج و تخت" از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند.

 

سریال بازی تاج و تخت جایزه امی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین