کد خبر: 29438 A

بوسه ایرج نوذری بر تصویر پدرش / عکس

بوسه ایرج نوذری بر تصویر پدرش / عکس

در سیزدهمین سال درگذشت منوچهر نوذری، مراسم بزرگداشتی با حضور هنرمندان برنامه "صبح جمعه با شما" برگزار شد.

ایران آرت: عوامل برنامه "صبح جمعه با شما" همزمان با ۱۶ آذر، سالروز درگذشت منوچهر نوذری، مراسمی برای پاسداشت و بزرگداشت این هنرمند عرصه طنز برگزار کردند.

در این مراسم که با حضور چهره‌های هنری و مدیران صدا و سیما برگزار شد، منوچهر اسماعیلی گفت: "همه لحظه‌های بودن کنار منوچهر نوذری خاطره است؛ ما بیش از ۵۰ سال با هم در حوزه دوبله کار کردیم، اما در کار رادیو بیشتر از دو بار افتخار همکاری با ایشان را نداشتم. او از سال ۴۴ به عنوان گوینده طراز اول و مدیر دوبلاژ بود. منوچهر نوذری برای ایفای نقش‌های طنز همتا نداشت؛ کلام او روی هر نقشی که بازی می‌کرد، متفاوت بود. ما رابطه نزدیکی با هم داشتیم؛ حتی یک برنامه مذهبی با هم اجرا می‌کردیم که او هنگام گویندگی اشک می‌ریخت. ایشان طناز نبود؛ بلکه یک دلبر بود. نمی‌دانم به ایرج عزیز چه بگویم. رفتن منوچهر نوذری داغی بود که به دل همه طنازان ماند."

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج نوذری، فرزند منوچهر نوذری هم در این مراسم با این جملات صحبت خود را آغاز کرد: "چگونه بایستم در جایی که پدر بود و چگونه بگویم سخنی که سخن پدر بود. به دنبال مرامی هستم که پدر داشت؛ عاشق مردم هستم، همان طور که پدرم بود. خیلی سخت است در جایی بایستی و در کنار کسانی باشی که عمری با پدر بودند."

نوذری در پایان صحبت‌های خود مانند پدرش که معمولاً این شعر را در پایان برنامه‌های صبح جمعه با شما می‌خواند و بر روی سنگ آرامگاهش نیز نقش بسته است، خواند:

"ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی / چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی"

9062072_743

منوچهر نوذری، روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۴ به علت بیماری ریوی و عفونت کلیوی در بیمارستان مدرس تهران درگذشت.

ایرج نوذری منوچهر نوذری صبح جمعه با شما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین