کد خبر: 29815 A

دل تورو صدای یک شخصیت شرور شد

دل تورو صدای یک شخصیت شرور شد

بنیسیو دل تورو در فیلم "دورا دختر جهانگرد" صداپیشگی می‌کند

ایران آرت: بنیسیو دل تورو در اقتباس لایو-اکشن پارامونت از سریال محبوب "دورا دختر جهانگرد" (Dora the Explorer) به جای "سوئیپر" شخصیت شرور قصه صداپیشگی می‌کند. این قرارداد درحالی به امضاء رسیده که فیلمبرداری پروژه دو هفته پیش در استرالیا به پایان رسیده است، اما هنوز صداپیشگان فیلم باید در مراحل پس از تولید حضور پیدا کنند.

"ایزابلا مونر" که اخیراً فیلم کمدی و درام "خانواده‌ی فوری" (Instant Family) را برای پارامونت بازی کرده، در این فیلم نقش شخصیت اصلی یعنی دورا را ایفا می‌کند. او دختری است که به زندگی در جنگل به همراه والدینش آشناست و حالا باید وارد دوران ناشناخته‌ی دبیرستان شود.

"مایکل پنیا" و "ایوا لونگوریا" در نقش والدین او، و همچنین "یوجینو دربز"، "آدریانا بارازا" و "تمورا موریسون" دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

به گزارش سی نما، در این فیلم دورا که اکنون به سال‌های دبیرستان رسیده، با "بوتس" میمون و بهترین دوستش، "دیه‌گو" و گروهی از نوجوانان باید والدین خود را نجات دهد و پرده از اسرار یک تمدن گمشده بردارد.

شخصیت "سوئیپر" که دل تورو صداپیشه‌ی آن است در تمامی اپیزودهای سریال انیمیشن "دورا" حضور داشت و کشفیات او را به سرقت می‌برد. این فیلم با "جیمز بابین" در تاریخ ۲ آگوست سال ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید.

دل تورو اخیراً در فیلم "سیکاریو: روز سرباز" و "اونجرز: جنگ بی‌نهایت" حضور یافته و در کنار "پاتریشا آرکت" و "پل دانو" در مینی‌سریال تحسین شده‌ی "فرار از دانمورا" (Escape at Dannemora) شبکه‌ی شوتایم به ایفای نقش پرداخته است.

هالیوود صداپیشه بنیسیو دل تورو دورا دختر جهانگرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین