کد خبر: 30015 A

نسخه ترکیه‌ای فیلم "مارمولک" ساخته شد / عکس

نسخه ترکیه‌ای فیلم "مارمولک" ساخته شد / عکس

کمال تبریزی از بازسازی فیلم "مارمولک" در قالب یک سریال ترکیه‌ای خبر داد.

ایران آرت: سریالی به اسم Kertenkele (مارمولک) از تلویزیونی ترکیه‌ای در حال پخش است که اصل قصه آن بر اساس فیلم مارمولک کمال تبریزی شکل گرفته است.

به گزارش ایران آرت، کمال تبریزی که برای داوری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه "دوستی" در استانبول حضور داشت، در ارتباط با بازسازی قصه فیلم سینمایی "مارمولک" در یک سریال ترکیه‌ای و اخذ حق تالیف از آن به خبرگزاری آناتولی گفت: به محض نمایش تیزر این سریال در شبکه‌های تلویزیونی ترکیه، ما از پخش آن آگاهی پیدا کردیم. قبل از پخش شروع قسمت اول آن مطلع شدیم. من سعی کردم چند قسمتش را ببینم. بعد از آن تهیه کننده ما با تهیه کننده سریال ترکیه‌ای تماس گرفته و هزینه هایی که قرار بود پرداخت شود، طی مذاکراتی پرداخت شدند.

وی همچنین ادامه داد: بعد از ترکیه، برخی کشورهای دیگر مانند هندوستان نیز از آن استقبال کردند. چند قسمتی از این سریال را که دیدم، نوع بازیگری شخصیت اصلی آن را پسندیدم، چون خیلی سعی کرده بود که مانند آقای پرویز پرستویی نقش ایفا کند.

917914_834

این کارگردان سرشناس با ابراز اشتیاق خود برای فیلمسازی با بازیگران ترک در ترکیه، گفت: به نظرم بازیگران ترکیه چه در عرصه سینما و سریال بسیار فوق العاده و خوب هستند. بازیگران سریال های ترکیه علاوه بر سینما خیلی به لحاظ بازی هنرمندانه و آرتیستیک موضوع نقششان را منعکس می کنند. معتقدم که از بهترین بازیگران جهان هستند. خیلی دوست دارم یک روزی بتوانم با این بازیگران در پروژه‌ای حضور یابم. با هدایت این بازیگران و فیلمنامه بسیار خوب اتفاق بسیار جالبی در عرصه سینما رخ خواهد داد.

وی افزود: فعلا پروژه‌ای در ترکیه ندارم. مشاور یک پروژه ای با ژاپن هستم. قبلا هم دو فیلم مشترک با نامهای "فرش باد" و "دونده زمین" با ژاپنی ها کار کردم. این سومین پروژه ای است که با یک کارگردان ژاپنی انجام خواهیم داد. اواخر دسامبر فیلم برداری ها در ایران آغاز خواهد شد. در مورد ترکیه هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

پرویز پرستویی کمال تبریزی مارمولک فیلم مارمولک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین