کد خبر: 30400 A

ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در سال ۲۰۱۸

ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در سال ۲۰۱۸

مجله فوربس فهرست ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

ایران آرت: شهرت و ثروت می توانند با هم همراه باشند، دستکم برای بخش معدودی از انسان های خوش شانس. جرج لوکاس، خالق "جنگ ستارگان" (Star Wars) در فهرست ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸ با ثروت خالص ۵٫۴ میلیارد دلار و به لطف فروش استودیو فیلم سازی خود با نام لوکاس فیلم (Lucasfilm) در سال ۲۰۱۲ با قیمت ۴٫۱ میلیارد دلار به کمپانی والت دیزنی در صدر ثروتمندترین چهره های دنیای فیلم و سرگرمی ایالات متحده قرار گرفته است. او همچنین خالق سری فیلم های "ایندیانا جونز" (Indiana Jones) بوده و یک استودیو فیلمسازی دیگر به نام American Zoetrope Studio را با همکاری دیگر کارگردان سرشناس، فرانسیس فورد  کوپولا تاسیس کرده است.

به گزارش روزیاتو، استیون اسپیلبرگ، دیگر کارگردان سرشناس سینما و از دوستان نزدیک لوکاس نیز با ۳٫۷ میلیارد دلار ثروت در رتبه دوم قرار گرفته است. اپرا وینفری با ۲٫۸ میلیارد دلار نیز در رتبه سوم این فهرست قرار داشته و مایکل جردن نیز با افزایش ۴۰۰ میلیون دلاری ثروت خود توانسته خود را به رتبه چهارم فهرست ثروتمندترین سلبریتی های ایالات متحده برساند.

جردن در سال اخیر به لطف افزایش فروش کفش هایی ورزشی و همچنین در دست داشتن ۹۰ درصد سهام تیم بسکتبال شارلوت هورنتز که بیش از ۸۰۰ میلیون دلار ارزش داشته و ارزش آن مدام در حال افزایش است به رتبه ای بهتر نسبت به سال گذشته دست یابد.

۱۰ سلبریتی ثروتمند ابتدای این فهرست بیش از ۱۸٫۷ میلیارد دلار ثروت دارند که بسیار بیشتر از درآمد ناخالص داخلی کشوری مانند ایرلند است. سومین گزارش سالانه تهیه شده توسط مجله فوربس از ثروت خالص ۱۰ نفر اول فهرست نشان می‌دهد که ثروت این افراد نسبت به سال گذشته که ۱۸ میلیارد دلار بود ۴ درصد بیشتر شده و به مرز ۱۹ میلیارد دلار رسیده است.

استیون اسپیلبرگ کایلی جنر سلبریتی جی زی جنگ ستارگان جرج لوکاس مجله فوربز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین