کد خبر: 3072 A

کلاه قرمزی قلابی در راه است

کلاه قرمزی قلابی در راه است

"حاشیه های تمام نشدنی آقای قرمز کلاه؛ می آید، نمی آید، می آید" یکی از تیتر پربازدید ایران آرت عصر سه شنبه ای که گذشت بود... اخبار تازه از پررنگ تر شدن این حاشیه ها حکایت دارد.

ایران آرت : در شرایطی که صداوسیما هنوز در جلب نظر تهیه کنندگان مجموعه «کلاه قرمزی» موفق نبوده است، برخی خبرها حاکی از آن است که امکان جایگزینی تدوینی جدید از قسمت های پخش شده «کلاه قرمزی» به جای سری تازه وجود دارد.

در هفته اخیر تهیه کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در گفت و گوهای متعددی تاکید کرد به دلیل مشکلات مالی که از سوی شبکه برای این مجموعه به وجود آمده و در اصل تامین نشدن هزینه های تعیین شده، تولید این مجموعه متوقف شده است.

بعد از انتشار نخستین خبرها از قول حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در مورد پرداخت نشدن بودجه لازم از سوی صداوسیما بود که خبری در برخی رسانه ها مبنی بر از سر گیری ساخت این مجموعه انتشار یافت.

هنوز ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که مدرسی در گفت و گویی تازه تاکید کر همچنان تولید «کلاه قرمزی» متوقف است.

در شرایطی که سازندگان این مجموعه تاکید می کنند تا تامین نشدن بودجه تعیین شده، تولید مجموعه را از سر نخواهند گرفت، خبرها حکایت از آن دارد که مسئولان در صداوسیما به فکر از دست ندادن مخاطبان و در عین حال آگهی های این برنامه پرطرفدار هستند.

راهی که به نظر می رسد مسئولان به آن رسیده اند تدوین مجدد قسمت های قدیمی مجموعه «کلاه قرمزی» است تا به این ترتیب آگهی های جذب شده از دست نرود و در صورتیکه تهیه کنندگان همچنان روی حرف خود باشند و تولید مجموعه را از سر نگیرند، صداوسیما تدوین جدید از نسخه های قدیمی را روی آنتن بفرستند.

باید تا نوروز منتظر ماند و دید، صداوسیما امسال با برنامه پرطرفدار «کلاه قرمزی» چه خواهد کرد.

 

کلاه قرمزی کلاه قرمزی و پسرخاله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین