کد خبر: 35566 A

ماجرای بازیگر ارباب حلقه‌ها و گرگ تنها

ماجرای بازیگر ارباب حلقه‌ها و گرگ تنها

هوگو ویوینگ بازیگر استرالیایی به زودی در فیلمی به نام "گرگ تنها" بازی خواهد کرد.

ایران آرت: در آستانه جشنواره فیلم کن، کمپانی "لِوِل کا" حق فروش فیلمی استرالیایی به نام "گرگ تنها" را دریافت کرد.

در این فیلم بازیگرانی مثل هوگو ویوینگ بازیگر مجموعه فیلم "ارباب حلقه‌ها" و سه گانه "ماتریکس" و تیلدا هروی بازیگر فیلم "هتل مومبای" به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم توسط جاناتان اوگیلیو کارگردانی می شود و داستان زنی است که از برادر ناتوان خود مراقبت می‌کند، اما تلاش‌های او برای گرداندن زندگی بی نتیجه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "گرگ تنها" توسط آدام وایت و لی هابر تهیه کنندگی می‌شود و کمپانی‌های استرالیایی منبع مالی این پروژه خواهند بود. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش ساخت است و فیلمبرداری آن در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در ملبورن آغاز خواهد شد. اکران این فیلم در استرالیا در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد، اما تاریخ دقیق تری از اکران آن اعلام نشده است.

جاناتان اوگیلیو علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم را نیر بر عهده دارد. این فیلمنامه از رمانی به نام "مأمور مخفی" نوشته جوزف کنراد اقتباس شده است. فیلم قبلی اوگیلیو "دام مناقصه" نام دارد که موفق به دریافت جایزه نیز شد. از دیگر فیلم‌های وی می توان به "این فیلم یک سگ است" و "مطلقه محزون" اشاره کرد که هر دوی آن‌ها در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن حضور داشتند.

 

هالیوود ارباب حلقه ها هوگو ویوینگ ماتریکس گرگ تنها جاناتان اوگیلیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین