کد خبر: 35970 A

جنیفر با بلبل تماشاگران سینما را می‌ترساند

جنیفر با بلبل تماشاگران سینما را می‌ترساند

فیلم جدید جنیفر کنت، بازیگر و کارگردان استرالیایی با نام "بلبل" از یازدهم مرداد به سینماها می‌آید.

ایران آرت: جنیفر کنت با فیلم ترسناک "بابادوک" (۲۰۱۴) حسابی همه را ترساند و تحت تأثیر قرار داد تا هم تماشاگران و هم منتقدان او را تحسین کنند.

کنت پس از وقفه‌ای پنج‌ساله دوباره برگشته است تا این بار با فیلمی انتقامی-تاریخی به نام "بلبل" / The Nightingale به جنبه تاریک ذات آدمی بپردازد؛ و می‌دانید که او در "بابادوک" هم به جنبه‌ها و بخش‌های تاریک ذهن آدمی پرداخته است.

داستان در سده ۱۸۰۰ روی می‌دهد و بازیگر تازه‌کار، اِیسلینگ فرانسیوسی می‌خواهد از یک افسر بریتانیایی (با بازی سام کلافلین) انتقام بگیرد که جنایت‌های در رابطه با خانواده‌اش مرتکب شده است.

به گزارش هنروتجربه، "بلبل" که اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره فیلم ونیز سال گذشته پشت سر گذاشت و به‌تازگی آنونس آن در فضای مجازی منتشر شده است، در انتخاب بازیگران هم جسورانه عمل کرده و بجز به‌کارگیری بازیگر تازه‌کاری در نقش اصلی، نقش آدم بد داستان را هم به سام کلافلین واگذار کرده که در این زمینه تجربه چندانی ندارد.

کمپانی "آی‌اف‌سی فیلمز" این فیلم را از دوم اوت (یازده مرداد) در سینماها به نمایش درمی‌آورد.

جنیفر کنت که تجربه بازیگری هم دارد (بیش‌تر در تلویزیون)، با "بابادوک" جایزه بهترین فیلم اول منتقدان نیویورک را برنده شد و برای دومین فیلم بلندش هم جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره ونیز را به خانه برد.

 

هالیوود ژانر وحشت فیلم ترسناک بابادوک جنیفر کنت بلبل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین