کد خبر: 37364 A

بازیگر معروف از دنیای شهرت خداحافظی کرد/ محجبه شدن خانم بازیگر

بازیگر معروف از دنیای شهرت خداحافظی کرد/ محجبه شدن خانم بازیگر

غمزه اوزچلیک به تازگی عکس‌هایی از خود با حجاب منتشر کرده و به حج رفته است. او می‌گوید قصد دارد از دنیای شهرت فاصله بگیرد.

ایران آرت: غمزه اوزچلیک بازیگر ترکیه‌ای سریال پلیسی اجتماعی "جانان" در یک پیام منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد که از زندگی در شهر، شهرت و هیاهو خسته شده و زندگی ساده در روستا را انتخاب کرده است.

چندی پیش غمزه اوزچلیک عکس‌هایی از خود را با حجاب منتشر کرد و پس از آن در مناسبت‌های دینی و انسانی مشارکت نمود. این طور که به نظر می‌رسد او قصد دارد فصل جدید زندگی خود را زیباتر از قبل رقم بزند. او پس از تأسیس یک سازمان خیریه، کمک‌های مالی را از افراد خیّر جمع آوری کرد و آن را برای حفر چاه آرتزین، تأمین مالی فقرا و تهیه اسباب و وسایل تحصیل کودکان و آموزش کودکان پناهنده و فقیران در آفریقا، بنگلادش و کشور‌های آسیایی صرف کرد.

غمزه اوزچلیک به حج رفت و به بیت المقدس در سرزمین‌های اشغالی هم سفر کرده است.

3 (2)

به گزارش تابناک باتو، او درباره سفر حج خود گفته بود: خوشبختی را در مسیر حرکتم به سوی خوبی‌ها پیدا کردم، خداوند در قلب من است، او من را به سعادت و خوشبختی راستین رهنمون می‌کند و هر کار خیری که از محبت قلبی نشأت بگیرد، قلب‌ها و انسان‌های زیادی را در جهان نجات می‌دهد. خیر و خوبی به تنهایی قلب را پاک می‌کنند و احساس خوشبختی می‌آورند، ما در مسیر خیر موفق نخواهیم بود مگر با عزم راسخ و صادقانه که باعث می‌شوند تا مشقّت سفر و دشواری‌ها را برای مدت زمان طولانی تحمل کنیم. عشق صورت‌های مختلفی دارد و فقط در یک شکل خلاصه نمی‌شود، افراد خوش شانس، صورت‌های مختلف عشق و بخشش را در زندگی کوتاه شان تجربه می‌کنند.

آخرین سفر اوزچلیک به آفریقا برای نظارت بر حفر چاه برای ساکنان فقیر برخی روستا‌های دورافتاده بود، او در حال ساخت یک یتیمخانه در آفریقا با بودجه سازمان خیریه است، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هزاران داوطلب در طرح‌های انسانی و خیریه اش مشارکت دارند.

2

کودکان رتبه نخست را در طرح‌های انسان دوستانه غمزه اوزچلیک دارند، زیرا آن‌ها نخستین قربانیان جنگ، انسان‌های تبهکار و طمّاعان هستند.

آخرین سریالی که این بازیگر معروف ترکیه‌ای بازی کرده، در حدود یک سال پیش با نام "کوتول عماره" بود که از شبکه "تی آر تی ۱" ترکیه پخش شد و اوزچلیک در نقش یک روزنامه نگار آمریکایی باهوش و شجاع ظاهر شد.

غمزه اوزچلیک با تأسیس سازمان خیریه خود نشان داد که فعالیت‌های انسانی او بین المللی است، و یک هنرمند برای انجام اعمال انسان دوستانه نیازی ندارد که حتماً لقب سفیر حسن نیّت را با خود حمل کند و بدون آن هم می‌تواند در جهت کاهش رنج‌های بشر در هر گوشه‌ای از این دنیای بزرگ فعالیّت کند.

 

 

 

بازیگر زن بازیگر ترکیه ای بازیگر ترک غمزه اوزچلیک
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین