کد خبر: 37662 A

دنباله "لبوفسکی بزرگ" ساخته می‌شود/ حضور چند بازیگر ستاره

دنباله "لبوفسکی بزرگ" ساخته می‌شود/ حضور چند بازیگر ستاره

دنباله فیلم تحسین‌شده "لبوفسکی بزرگ" به نویسندگی، کارگردانی و بازی جان تورتورو اوایل سال آینده میلادی روی پرده سینماها می‌رود.

ایران آرت: جان تورتورو که در نسخه اصلی به کارگردانی برادران کوئن نقش جیزز کوئینتانا را ایفا کرده بود، در "جیزز می‌غلتد" تقریبا همه‌کاره پروژه و داستان است و چهره‌هایی چون سوزان ساراندون، بابی کاناویل، اودری تاتو، جان هم و پیت دیویدسن دیگر بازیگران فیلم هستند. گفته می‌شود "جیزز می‌غلتد" درباره حماقت مردهاست و تورتورو، کاناویل و تاتو سه راس اصلی ماجرا را تشکیل می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیگر و کارگردان ۶۲ ساله آمریکایی-ایتالیایی چهره محبوب جوئل و ایتن کوئن است و در چند فیلم آنها از جمله "بارتن فینک"، "تقاطع میلر" و "ای برادر کجایی؟" ایفای نقش کرده است. او سال ۲۰۱۶ فیلمبرداری "جیزز می‌غلتد" را به پایان رساند اما ظاهرا روند تدوین طولانی شد و شرکت‌های پخش نتوانستند برای اکران آن برنامه‌ریزی کنند. در هر حال، فیلم آماده پخش است و تا زمستان امسال روی پرده می‌رود.

تورتورو فیلمنامه "جیزز می‌غلتد" را با نگاهی به فیلم جنجالی "مکان رفتن" ساخته برتران بلیه محصول ۱۹۷۴ فرانسه نوشت و ابتدا همین نام را برای آن برگزید اما در ادامه تصمیم گرفت عنوانی تازه برای فیلم انتخاب کند. هنوز تاریخ دقیق اکران "جیزز می‌غلتد" در سینماهای آمریکای شمالی اعلام نشده است.

کمدی "لبوفسکی بزرگ" محصول ۱۹۹۸ آمریکا از محبوب‌ترین فیلم‌های کارنامه کوئن‌هاست که در زمان خود چندان از سوی تماشاگران و منتقدان پسندیده نشد. این پروژه ۱۵ میلیون دلاری در آمریکا ۱۷ میلیون دلار و در دیگر کشورها ۲۸ میلیون دلار فروخت و در گذر زمان به یک کالت تبدیل شد.

جف بریجز، جان گودمن، جولین مور، استیو بوسمی و دیوید هادلستن بازیگران نقش‌های اصلی "لبوفسکی بزرگ" هستند که پیش از اکران عمومی در آمریکا در جشنواره‌های معتبر ساندنس و برلین به نمایش درآمد و به خاطر آفریدن شخصیت‌های دوست‌داشتنی امروز از فیلم‌های محبوب تاریخ سینماست.

 

برادران کوئن هالیوود جان تورتورو سوزان ساراندون لبوفسکی بزرگ بابی کاناویل جیزز می غلتد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین