کد خبر: 39518 A

واکنش بازیگر "پاورچین" به شایعه دلخوری از مهران مدیری

واکنش بازیگر "پاورچین" به شایعه دلخوری از مهران مدیری

بازیگر سریال "پاورچین" درباره موضوع گلایه و دلخوری‌اش از مهران مدیری صحبت کرد.

ایران آرت: برخی رسانه‌ها به نقل از ساعد هدایتی نوشتند او از مهران مدیری دلخور است اما ساعد هدایتی این موضوع را تکذیب کرد و گفت من با مهران مدیری بسیار رفیق هستیم و این درست نیست که می‌نویسند و می‌گویند من و او مشکل داریم. مهران مدیری این روزها با گروه دیگری کار می‌کند و این جزو سلیقه ذاتی کارگردان است. امیدوارم روزی اتفاق بیفتد دوباره در کنار هم باشیم و کار طنز جذاب و دلچسبی را  برای تلویزیون بسازیم.

بخش‌هایی از صحبت‌های ساعد هدایتی در گفتگو با تسنیم را در ادامه می‌خوانید.

به نظرتان نقش آفرینی در سریال‌های طنز چالش بیشتری برای بازیگر دارد یا سریال‌های جدی؟

فکر می‌کنم ایفای نقش در کارهای طنز بیشتر بازیگر را به چالش می‌کشد. به هر حال خنداندن مردم در شرایطی که آنها درگیر مشکلات مختلفی هستند، کار آسانی نیست.

نقش‌تان در سریال پاورچین و در قالب کاراکتر سعید را دوست داشتید؟

بله، البته برایم چالش خاصی نداشت. صرفاً یک شخصیت بود که من ایفاگرش بودم.

آیا برای شما هم پیش آمده که برای یک مدت طولانی پیشنهاد نقش‌های تکراری را داشته باشید؟

بله، اتفاقاً این موضوع درباره من خیلی صدق می‌کند. نقش‌های تکراری زیادی به من پیشنهاد شده است که قبول نکرده‌ام. به ویژه نقش قاضی و وکیل زیاد پیشنهاد می‌شود، اما سعی می‌کنم نقش‌های تکراری را بازی نکنم.

در رسانه‌ها مطرح کردند که با مهران مدیری مشکلی دارید و از او دلخورید؛ چرا با مهران مدیری کار نمی‌کنید؟

اولاً این دلخوری و طرحِ این نوع موضوعات را به طورکلی رد و تکذیب می‌کنم. من با مهران مدیری بسیار رفیق هستیم و این درست نیست که می‌نویسند و می‌گویند من و مهران مدیری مشکل داریم. او این روزها با گروه دیگری کار می‌کند و این جزو سلیقه ذاتی کارگردان است. امیدوارم روزی اتفاق بیفتد دوباره در کنار هم باشیم و کار طنز جذاب و دلچسبی را مثل همیشه برای تلویزیون بسازیم. او سریال‌ساز قدرتمندی است و ان‌شاالله ما را هم دعوت کنند و دور هم باشیم و کار جدیدی را خلق کنیم که مردم لذت ببرند.

 

مهران مدیری پاورچین ساعد هدایتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین