کد خبر: 4078 A

بازگشت زن «درخت زندگی» به فستیوال «کن»

بازگشت زن «درخت زندگی» به فستیوال «کن»

«فرمائو» گفت: جشنواره فیلم کن ارتباطی خاص با «جسیکا چستین» دارد

ایران‌آرت: دبیر جشنواره فیلم کن از حضور «جسیکا چستین»، بازیگر آمریکایی در میان داوران جشنواره کن ۲۰۱۷ خبر داد.

در حالی که هنوز اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن اعلام نشده است، «تیری فرمائو»، دبیر این رویداد سینمایی در مصاحبه‌ با یک شبکه رادیویی در فرانسه فاش کرد که امسال «جسیکا چستین»، بازیگر هالیوودی یکی از داوران جشنواره خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «فرمائو» با بیان این خبر گفت: جشنواره فیلم کن ارتباطی خاص با «جسیکا چستین» دارد، بازیگری که با حضور در فیلم برنده نخل طلای کن «درخت زندگی» ساخته «ترنس مالیک» در سال ۲۰۱۱ میلادی خود را بیش از پیش به عنوان یک بازیگر موفق تثبیت کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفتادمین دوره برگزاری جشنواره فیلم کن، ما می‌خواهیم برخی از افراد که بخشی از تاریخ جشنواره و یا کشف جشنواره هستند را با خود داشته باشیم.

«جسیکا چستین» تاکنون دو بار برای بازی در فیلم‌های «خدمتکاران» (۲۰۱۱) و «سی دقیقه پس از نیمه شب» در سال ۲۰۱۲ نامزد کسب جایزه اسکار شده و از سه بار نامردی در جوایز گلدن گلوب نیز یک بار موفق این جایزه را از آن خود کرده است.

«بی‌قانون»، «ماما»، «در میان ستارگان»، «کوریولانوس»، «مریخی»، «قله‌ای به رنگ خون»، «یک سال بسیار خشن» و «شکارچی: جنگ زمستان» از دیگر فیلم‌های ان بازیگر آمریکایی هستند.

طی چند روز آینده اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن و به‌ویژه بخش رقابتی آن اعلام خواهد شد که امسال «پدرو آلمادوار»، کارگردن اسپانیایی ریاست آن را بر عهده دارد.

هفتادمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۷ تا ۲۸ می (۲۸ اردیبهشت تا ۷ خرداد) در فرانسه برگزار می‌شود.

 

جسیکا چستین فستیوال فیلم کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین