کد خبر: 41540 A

سازنده چرنوبیل به "دزدان دریای کارائیب" پیوست/ جای خالی جانی دپ

سازنده چرنوبیل به "دزدان دریای کارائیب" پیوست/ جای خالی جانی دپ

خبرها حاکی از آن است که سازنده سریال معروف "چرنوبیل"در سری تازه "دزدان دریای کارائیب" حضور خواهد داشت.

ایران آرت، والت دیزنی با استخدام کریگ مازن و تد الیوت بار دیگر به مراحل ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean جان تا‌زه‌ای بخشیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) بار دیگر جان تازه‌ای داده شده است. شرکت والت دیزنی اخیرا کریگ مازن و تد الیوت را برای خلق، توسعه و نوشتن داستانی برای ریبوت این مجموعه استخدام کرده که این دو احتمالا در نهایت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم را نیز بر عهده خواهند گرفت. مازن بیشتر برای ساخت سریال Chernobyl (چرنوبیل) شناخته می‌شود که برای ساخت این مینی سریال تحسین شده دو جایزه امی نیز دریافت کرده است. مازن همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان)، مجموعه فیلم Scary Movie (فیلم ترسناک) و مجموعه فیلم The Hangover را نیز در کارنامه خود داشته است.

به گزارش زومیت، همچنین انتظار می‌رود که جری بروکهایمر به‌عنوان تهیه کننده در ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean بازگردد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. پیش از این پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی این مجموعه را بر عهده گرفته‌ بودند، اما در ماه بهمن این پروژه را ترک کردند تا روند پیش تولید آن متوقف شود. الیوت پیش از این به‌همراه تری روسیو، وظیفه نوشتن فیلمنامه چهار قسمت ابتدایی فیلم دزدان دریایی کارائیب را بر عهده داشت و یکی از خالقان این مجموعه نیز محسوب می‌شود. همچنین طبق شایعات، جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو، قرار نیست در ریبوت این مجموعه بازگردد.

پس از عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) در سال ۲۰۱۷ که بیش از ۷۹۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد،‌ دیزنی تصمیم به ساخت ریبوت این مجموعه گرفت. هر پنج قسمت فیلم Pirates of the Caribbean بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و پیش از این فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest و فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides فروشی بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کرده بودند. همچنین هر پنج قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

 

جانی دپ دزدان دریایی کارائیب چرنوبیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین