کد خبر: 41730 A

چطور جای شهاب حسینی در "متری شیش و نیم" خالی شد/ ترابی از چگونگی جذب آقای بازیگر در "هزارتو" گفت

چطور جای شهاب حسینی در "متری شیش و نیم" خالی شد/ ترابی از چگونگی جذب آقای بازیگر در "هزارتو" گفت

امیرحسین ترابی، کارگردان فیلم سینمایی هزارتو اخیرا در مصاحبه‌ای درباره همکاری خود با شهاب حسینی سخن گفته است.

ایران آرت، فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی به تازگی روی پرده سینماهای ایران رفته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، امیرحسین ترابی، کارگردان فیلم سینمایی "هزارتو" اخیرا در مصاحبه‌ای با هفت صبح در مورد همکاری خود با شهاب حسینی صحبت کرده است. وی در این صحبت‌ها صحه‌ای بر اخبار منتشر شده درباره قرارداد شهاب حسینی برای بازی در فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" گذاشته است. وی البته فقط درباره شهاب حسینی صحبت نکرده است. ترابی در بخشی از مصاحبه در مورد تغییر نام این فیلم ایرانی از "لابیرنت" به "هزارتو" نیز سخن گفته است. امیر حسین ترابی درباره تغییر نام فیلم "هزارتو" گفت: گفتند اسم خارجی نباید استفاده شود. همین الان قبل و بعد از ما یکسری فیلم اکران شده که همه‌شان اسم‌های خارجی دارند. بعد از ما چند فیلم با اسم خارجی پروانه گرفتند؛ نمی‌دانم چرا ما قربانی این تصمیم شدیم. اسم "هزارتو" هم خیلی خوب است اما مشکل من این بود که با نام "لابیرنت" شناخته شده بود. برای نام "لابیرنت"، برند سازی شده بود و در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هم با این اسم نمایش داده شده بود. الان هم در جشنواره‌های جهانی، با نام "لابیرنت" حضور دارد.

به گزارش زومیت، امیرحسین ترابی درباره چگونگی همکاری خود با شهاب حسینی می‌گوید: شهاب حسینی از همان اول، انتخاب من بود. یک رفاقت ۲۰ ساله با او دارم. به او زنگ زدم و گفتم فیلمنامه‌ای دارم که می‌خواهم آن را بسازم. شهاب گفت من واقعا گرفتارم؛ الان سر شهرزادم و از آن طرف هم برای کار سعید روستایی قرارداد دارم و گرفتار پیش تولید هستم و وقت ندارم. گفتم نمی‌خواهم بازی کنی؛ می‌خواهم فقط فیلمنامه را بخوانی و پیشنهاد بدهی چه کسی برای این نقش بهتر است؛ قبول کرد.

وی ادامه می‌دهد: صبح روز بعد، ساعت هشت زنگ زد و گفت فیلمنامه را باز کرده و تا تهش را خوانده. گفت به این نتیجه رسیده که نقش امیرعلی را خودش بازی کند. خیلی خوشحال شدم. از یک جایی به بعد قضیه همکاری شهاب و روستایی متوقف شد و ما برای پایان خرداد فیلمبرداری را شروع کردیم و یک ماه طول کشید. شهاب حسینی خیلی وارسته است و خیلی از ادا و اصول‌هایی که بعضی سلبریتی‌ها دارند، اصلا در وجودش نیست. توان انجام دادنش را ندارد.

فیلم سینمایی "هزارتو" به کارگردانی امیرحسین ترابی با بازی شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رفته است. آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی "هزارتو" شده‌اید؟ نظر خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.

 

شهاب حسینی متری شیش و نیم هزارتو امیر حسین ترابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین