کد خبر: 43394 A

بازیگر معروف دخترش را به سینما آورد/ رونمایی از "سریع و خشمگین"

بازیگر معروف دخترش را به سینما آورد/ رونمایی از "سریع و خشمگین"

روز پیش اولین انیمیشن تلویزیونی که بر مبنای فضای داستانی "سریع و خشمگین" ساخته شده، در هالیوود پیش نمایش شد.

ایران آرت: نسخه‌ای خانوادگی بر مبنای دنیای مجموعه فیلم‌های "سریع و خشمگین" برای نخستین بار در سالن ای‌ام‌سی در هالیوود به نمایش درآمد و وین دیزل ستاره این مجموعه با دختر ۱۱ ساله خود سیمایلس در پیش نمایش این مجموعه حضور یافت.

در این سریال انیمیشن که با عنوان "سریع و خشمگین: مسابقه‌دهندگان جاسوس" ساخته شده هم وین دیزل و هم دخترش صداپیشگی می‌کنند و دیزل تهیه‌کننده اجرایی آن هم هست.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، این سریال که به صورت آنلاین در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد، محصول نت‌فلیکس و دریم‌وورکس و نخستین اسپین‌آف تلویزیونی از این مجموعه سینمایی ۱۸ ساله است.

به نظر می‌رسد تا زمان از راه‌رسیدن "سریع و خشمگین ۹" در ماه مه آینده به سینماها، این سریال بتواند هواداران را سرگرم کند.

داستان این سریال درباره خواهرزاده دامینیک تورتو به نام تونی (با صداپیشگی تایلر پوزی از سریال "گرگ نوجوان") و گروهی از دوستان جوان و اتوموبیل‌ران اوست.

دختر وین دیزل در این مجموعه در نقش شخصیت تازه خلق شده "سیسی بنسون" صداپیشگی کرده که خواهر یکی از اعضای تیم تونی، یعنی فراستی (با صداپیشگی لوک یانگ‌بلاد) است. این فیلم نخستین تجربه بازیگری سیمایلس است.

دیزل که داشت سیمایلس را پیش از نمایش سریال به جمعیت معرفی می‌کرد از روزی یاد کرد که او در حین فیلمبرداری "سریع و خشمگین" سال ۲۰۰۹ به دنیا آمد. دیزل گفت روز تولد او را از همه هم‌بازی‌هایش، حتی از پل واکر که دیزل او را "پابلو" می‌خواند، هم مخفی نگه داشته بود.

دیزل گفت: "سیمایلس در حالی به دنیا آمد که داشتیم "سریع و خشمگین ۴" را فیلمبرداری می‌کردیم. روزی طولانی بود و من پابلو داشتیم در یک صحنه می‌جنگیدیم. او در پایان روز به تریلر من آمد و گفت چیزی در ذهنت است. من رازی داشتم. به هیچ کس نگفته بودم دخترم قرار است به دنیا بیاید. هرگز فراموش نمی‌کنم به من چه چیزی گفت. او گفت به بیمارستان برو و کنار دخترت باش، بهترین روز زندگی‌ات خواهد بود. همان روز دخترم به دنیا آمد. این را می‌گویم تا نشان بدهم چقدر تم خانواده در مجموعه "سریع و خشمگین" جریان دارد و چرا انقدر به آن افتخار می‌کنم."

دختر ۲۱ ساله پل واکر فقید یعنی مدو واکر هم در مراسم پیش‌نمایش سریال حضور داشت. بازیگران سریال یعنی کامیل رمزی، شارلت چونگ، رنه الیز گلدزبری، خورخه دیاز و مانیش دایال هم حضور داشتند.

سریال "سریع و خشمگین: رقابت‌کنندگان جاسوس" از روز بیست‌وششم دسامبر در نت‌فلیکس به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

 

هالیوود وین دیزل فیلم سینما سریع و خشمگین سیمایلس دیزل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین