کد خبر: 44350 A

راهیابی یک اثر ایرانی به جشنواره ویدئو آرت کلن/ روایتی از خواب‌های یک موسیقیدان در کویر

راهیابی یک اثر ایرانی به جشنواره ویدئو آرت کلن/ روایتی از خواب‌های یک موسیقیدان در کویر

فیلم کوتاه "یک صندلی برای همه" به کارگردانی فرید حامدی به جشنواره بین‌المللی ویدئو آرت کلن در کشور آلمان راه یافت.

ایران آرت، فیلم کوتاه یک صندلی برای همه به کارگردانی فرید حامدی و آهنگسازی حمیدرضا دیبازر به جشنواره بین المللی ویدئو آرت کلن در کشور آلمان راه یافت.

این جشنواره با موضوع تغییرات اقلیمی در سراسر جهان در فراخوانی از کارگردان‌ها دعوت کرده بود تا آثار خود را بر اساس این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. در کنار این رخداد، فیلم‌های منتخب، همزمان در کشورهای آمریکا، روسیه، هند، یونان، پرو، برزیل و اتیوپی به نمایش در خواهند آمد.

به گزاری ایرنا، این فیلم کوتاه در مورد خواب های یک موسیقیدان در کویر با بازی حمیدرضا دیبازر و زندگی یک فرد روان پریش در کنار دریا با بازی امین پوررضا است. در ادامه داستان، موسیقیدان از دل دریا بیرون می‌آید و پا به زندگی فرد روان پریش می‌گذارد. آن فرد که رو به دریا، کنار یک صندلی قرمز به سمت اتحاد جماهیر شوروی ایستاده و در حال شعار دادن است، اینک با جنازه فرد موسیقیدان در کنار دریا مواجه می شود و ... این فیلم در سبک سینمای معناگرا و اروپای شرقی ساخته شده است.

در این اثر الهام هوبه فکر به عنوان دستیار کارگردان و عکاس، حامی حقیقی به عنوان صدابردار و محمدرضا آهاری به عنوان طراح و ایده پرداز عکاسی حضور داشته اند.

 

آلمان یک صندلی برای همه جشنواره ویدئو آرت کلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین