کد خبر: 44671 A

فیلم: تحریم اعتراضی مسعود کیمیایی/مخالفت تهیه کننده "خون شد"

فیلم: تحریم اعتراضی مسعود کیمیایی/مخالفت تهیه کننده "خون شد"

حرکت اعتراضی مسعود کیمیایی با مخالفت صاحب فیلم تازه اش روبرو شده است.

ایران آرت، مسعود کیمیایی در ویدئویی که نسخه ای از آن برای ایلنا ارسال شده  با اعلام خارج کردن فیلم خون شد از جشنواره فیلم فجر گفت :من امروز خیلی بغض دارم من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و همیشه سمت و سوی من همیشه  مردم بوده است و اگر نگاه کنیم می بینیم که مردم روزگار سختی دارند و هرروز خبرهای بدی می شنوند من در این شراطی دوست ندارم فیلمم در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود به نشانه تسلیتی که به همه آدمها دارم.

پس از این اقدام، تهیه‌کننده فیلم سینمایی خون شد درباره نحوه نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر و همچنین صحبت‌های اخیر مسعود کیمیایی توضیح داد.

 به گزارش ایلنا، در پی اعلام انصراف مسعود کیمیایی از حضور فیلم "خون شد" در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر  و ویدئویی که نیمه شب 22 دی در  رسانه و فضای مجازی منتشر شد، جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده این فیلم به ایلنا گفت: "خون شد" از جشنواره فجر کنار نمی‌رود.

وی گفت: فیلم خون شد در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و نمایش داده می‌شود اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی، تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها مورد قضاوت قرار گیرد.

 

جشنواره فیلم فجر مسعود کیمیایی خون شد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین