ایران آرت: از وقتی آمار بینندگان تبلیغات تلویزیونی در حین پخش مسابقات سوپر بول از خود مسابقات بیشتر شد، ارجاعات موجود در آن‌ها به فرهنگ عامه هم افزایش پیدا کرد. امسال هم این سنت ادامه پیدا کرد و در آگهی تبلیغاتی نوشابه‌ی گازدار "مونتن دو"، "برایان کرانستون" خود را شبیه شخصیت "جک نیکلسون" در فیلم "درخشش" به کارگردانی "استنلی کوبریک" درمی‌آورد و صحنه‌ی نمادین آن فیلم را بازسازی می‌کند.

کرانستون در این ویدیو مانند "جک نیکلسون"‌ سرش را بین در شکسته شده با تبر می‌گذارد و با شور و حرارتی ساختگی محصول را به "تریسی الیس راس" می‌دهد. کار "مونتن دو" به خاطر استفاده از بازیگری شناخته شده برای بازی در نقش وندی برخلاف ویدیوهای مشابهی که در سال‌های قبل ساخته می‌شد قابل تحسین است. در اینجا کرانستون به "تریسی الیس راس" می‌پیوندد که وحشت‌زده جیغ می‌زند اما با شنیدن عبارت "همان طعم نشاط‌بخش همیشگی" ترس از قاتل را فراموش می‌کند. در انتهای ویدیو نیز کرانستون در نقش دوم/سوم خودش دیده می‌شود.

به گزارش 30نما، این آگهی عجیب و غریب "مونتن دو" بدون تردید، در کنار ویدیوی تبلیغاتی هیوندی با بازی "کریس اوانز"، "ریچل درچ" و "جان کرازینسکی" که دوشنبه گذشته پخش شد، یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای مسابقات سوپر بول خواهد شد.


برایان کرانستون با تبر به جان خانم بازیگر افتاد!/ فیلم

برایان کرانستون و تریسی الیس راس، دو بازیگر مشهور هالیوود در یک آگهی عجیب غریب، سکانس به یادماندنی فیلم "درخشش" را بازسازی کردند.

ارسال نظر
نظرات خوانندگان