کد خبر: 45450 A

پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس به هم رسیدند

پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس به هم رسیدند

دو ستاره سینمای اسپانیا که سال گذشته با فیلم "درد و شکوه" درخشیدند، در فیلم جدیدی با نام "رقابت رسمی" مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

ایران آرت: پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس در فیلم اسپانیایی زبان بلند "رقابت رسمی" (Competencia Oficial) که از ماه آینده در اسپانیا فیلمبرداری می‌شود همبازی شدند. "اسکار مارتینز" بازیگر کهنه‌کار آرژانتینی هم در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

ماریانو کون و گاستون دوپرت فیلمسازان آرژانتینی نویسندگان و کارگردانان این فیلم‌اند و "آندرس دوپرت" در نگارش فیلمنامه با آنان همکاری می‌کند. مارتینز و باندراس نقش بازیگرانی را بازی می‌کنند که کارنامه‌ی بسیار متفاوتی از خود به جا گذاشته‌اند و باید در فیلمی به تهیه‌کنندگی یک میلیونر برابر هم قرار بگیرند. کروز نقش کارگردان معتبر اما عجیب فیلم را ایفا خواهد کرد.

دیگر بازیگران فیلم شامل "خوزه لوئیز گومز"، "کارلوس هیپولیتو"، "کولدو اواباری"، "ایرن اسکوبار"، "ناکوره آرامبرو"، "پیلار کاسترو" و "خوان گراندینتی" می‌شوند.

به گزارش 30نما، باندراس سال گذشته در فیلم "درد و شکوه"‌ به کارگردانی "پدرو آلمودوار" ظاهر شد که در کن جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را برای او به همراه داشت. او به خاطر بازی در نقش "سالوادور مالو" در این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد هم شده و باید در این بخش با "واکین فینیکس"، "آدام درایور"، "لئوناردو دی‌کاپریو" و "جاناتان پرایس" رقابت کند. "درد و شکوه‌" نامزد دریافت جایزه‌ی بفتای بهترین فیلم غیر-انگلیسی نیز شده است.

کروز که در "درد و شکوه" با باندراس همبازی بود، سال ۲۰۱۸ در فیلم "همه می‌دانند" (Everybody Knows) به کارگردانی "اصغر فرهادی" هم نقش‌آفرینی کرد. او سال ۲۰۱۸ در فیلم "داستان جنایی آمریکایی" (American Crime Story) هم نقش "دوناتلا ورساچه"‌ را بازی کرد و به خاطر آن نامزد امی، گلدن گلوب و صنف بازیگران آمریکا شد.

 

هالیوود بازیگر فیلم پنه لوپه کروز آنتونیو باندراس رقابت رسمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین