کد خبر: 45632 A

فهرست برندگان اسکار ۲۰۲۰ لو رفت؟

فهرست برندگان اسکار ۲۰۲۰ لو رفت؟

انتشار یک توییت در صفحه رسمی آکادمی اسکار باعث ایجاد هیاهو در میان طرفداران سینما شده است.

ایران آرت: علاقه‌مندان به مراسم اسکار چند ساعت پیش با یک غافلگیری عجیب و جنجال‌ساز مواجه شدند که حسابی شبکه‌های اجتماعی را بر هم ریخت. حساب رسمی توییتر آکادمی اسکار پستی جدید منتشر کرد که در عکس آن نوشته بود My Predictions به معنای "پیش‌بینی‌های من" و در زیر آن لیستی کامل از تمام برندگان اسکار درج شده بود. به محض اینکه این توییت ارسال شد، هواداران از سراسر جهان در مرحله اول تصور کردند این دقیقا تمام برندگان نهایی مراسم آکادمی است که به اشتباه منتشر شده؛ اما اصل ماجرا این نیست.

این توییت که حالا پاک شده، با یک توییت دیگر و با توضیحات تکمیلی جایگزین شده و توضیح می‌دهد که "شما تصور می‌کنید چه کسانی امسال اسکار را به خانه خواهند برد؟ پیش‌بینی‌های خود از اسکار را با ما به اشتراک بگذارید و یکشنبه ۹ فوریه منتظر اعلام نتایج [پیش از رویداد اصلی] باشید." در واقع حالا کاربران با کلیک روی این توییت به یک برنامه هدایت خواهند شد که هر کدام از آنها می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را برای آکادمی به صورت یک پیام ارسال کنند.

به گزارش دیجیاتو، در واقع آنچه به عنوان برندگان در توییتر لیست شده بود، پیش‌بینی‌های خود ادمین صفحه توییتر آکادمی بوده و حالا کاملا پاک شده، چرا که منطقا این صفحه نباید ذهن‌ها را به سمت و سویی جهت می‌داد. در این لیست فیلم "پارازیت" به عنوان بهترین اثر سال، بهترین فیلم‌نامه، بهترین فیلم بین‌المللی، و بهترین طراحی صحنه پیش‌بینی شده بود. جوکر نیز جایزه بهترین بازیگر مرد برای واکین فینیکس، بهترین موسیقی و بهترین تدوین را دریافت کرده بود.

اسکار 2020

مراسم اسکار 2020 در تاریخ دوشنبه ۲۱ بهمن ماه راس ساعت ۰۴:۳۰ بامداد (به وقت تهران) برگزار خواهد شد و فرش قرمز هم ساعت ۰۳:۰۰ است؛ در این جشنواره فیلم سینمایی جوکر یا یازده نامزدی پیشتاز است و پس از آن "ایرلندی" و "روزی روزگاری در هالیوود" و "1917" هر کدام با ده مورد نامزدی قرار دارند. فیلم‌های"داستان ازدواج" و "جوجو خرگوش" و "زنان کوچک" و "انگل" هم هر کدام در ۶ مورد نامزد شده‌اند.

 

اسکار لئوناردو دی کاپریو جوکر جایزه اسکار آنتونیو باندراس ایرلندی واکین فینیکس اسکار 2020 مرد ایرلندی جوایز اسکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین