کد خبر: 46253 A

مهران مدیری و دو خبر داغ از زبان خودش

مهران مدیری و دو خبر داغ از زبان خودش

مهران مدیری از ساخت مستندی از زندگی خودش خبر داد و گفت خاطراتش را به صورت کتاب هم منتشر خواهد کرد.

ایران آرت: سروش صحت در آخرین قسمت برنامه "کتاب باز" گفتگوی متفاوتی با مهران مدیری داشت و درباره موضوعات مختلف همچون موسیقی، نقاشی، سرانه مطالعه وکتاب‌های مورد علاقه این هنرمند سوال پرسید.

دربخشی از برنامه، صحت درباره اینکه چرا هنرمندان ما بیوگرافی خود را نمی‌نویسند سوال کرد و مدیری پاسخ داد: از سال گذشته تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم، خاطرات مختلفی از دوران کودکی، انقلاب، جنگ، موسیقی و... خواهم نوشت. البته در کنار این قرار است مستندی از زندگی من ساخته شود و تلاش شده که این مستند را از دوران کودکی‌ام شروع کنند و ساخت این مستند به همراه گفتگو با خودم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صحت درباره اینکه آیا نام این کتاب را انتخاب کرده است سوال و مدیری عنوان کرد: هنوز به آن فکر نکرده‌ام، اما اگر بخوام فی البداهه بگویم نام آن را یک زندگی کوتاه می‌گذارم.

5347658

گفتنی است؛ مدیری سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در "داستان شب" مشغول کار گویندگی بود. او در سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه طنز "نوروز ۷۲" وارد عرصه بازیگری شد.

مهران مدیری با بازی در سریال "باغ گیلاس" اولین نقش جدی‌اش را در تلویزیون بازی کرد.

از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان به سریال‌های ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا اشاره کرد.

"ساعت ۵ عصر" اولین فیلم بلند مهران مدیری است که کارگردانی آن را به عهده داشت. "هیولا" هم آخرین ساخته مهران مدیری بود که امسال در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

"کتاب‌باز" به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

سروش صحت مهران مدیری کتاب باز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین