کد خبر: 46539 A

صف طولانی خریداران برای فیلم بروس ویلیس

صف طولانی خریداران برای فیلم بروس ویلیس

بازار فروش فیلم جشنواره برلین با استقبال گسترده‌ای از فیلم جدید بروس ویلیس به کارگردانی جان سوئیت مواجه شد.

ایران آرت: جدیدترین فیلم هنرپیشه "جان سخت" با فروشی موفق در بازار فیلم اروپایی جشنواره برلین همراه بود و قراردادهای متعددی با شرکت‌های اروپایی و آسیایی به امضا رسید.

متروپولیتن از فرانسه٬ سیگنچر از بریتانیا٬ اسکن باکس از کشورهای اسکاندیناوی٬ توالو اوکاز اسپانیا٬ پرسیدیو از ژاپن٬ استورم از کره جنوبی و ایگل از استرالیا و نیوزیلند شرکت‌هایی‌اند که فیلم بروس ویلیس را خریداری کردند.

در این فیلم ویلیس نقش مکانیکی سخت کوش را ایفا می‌کند که باید خود را در فضا بیدار نگهدارد تا بخشی از بازوی سفینه بین ستاره‌ای را که چند هزار انسان در آن هستند را تعمیر کند. در این فیلم تخیلی حیات در کره زمین تهدید و این سفینه بزرگ مأمن این چند هزار انسان شده است.

به گزارش تسنیم، ویلیس در این فیلم تخیلی به نوعی باید با کار نفسگیر خود، نوع بشر را حفظ کند. علاوه بر آن مشکل بیگانگان فضایی نیز وجود دارد که قصد کشتن ساکنین این ایستگاه بزرگ فضایی را دارند.

جان سوئیت کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. ریچل نیکولز٬ تامس جین و کودی کرسلی از دیگر هنرپیشگان اصلی فیلم علمی تخیلی "پاندمیک"اند.

با وجود اینکه امسال نیز بیشتر فیلم‌های هنری در صدر تبلیغات بازار فیلم برلین‌اند، اما همچنان فروش عمده متعلق به فیلم‌های اکشن است.

 

جشنواره فیلم برلین بروس ویلیس پاندمیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین