کد خبر: 47358 A

رکورد منفی فصل سوم سریال "وست‌ورلد"

رکورد منفی فصل سوم سریال "وست‌ورلد"

سریال "وست‌ورلد" در فصل اول با کاهش شدید بیننده مواجه شد.

ایران آرت: اپیزود اول از فصل سوم سریال "وست‌ورلد" که یکشنبه شب گذشته از HBO پخش شد ۱.۷ میلیون بینننده را جذب کرد و نسبت به اپیزود اول فصل دوم کاهش شدیدی را نشان داد. "وست‌ورلد" یکشنبه شب مناظره‌ی تلویزیونی نامزدهای دمکرات ریاست جمهوری را در مقابل داشت، اما رکوردی بهتر از اپیزودهای اول "بیگانه" (The Outsider)، "واچمن" (Watchmen) و "وراثت" (Succession) به جا گذاشت.

در ساعت ۲۱ یکشنبه شب ۹۰۱ هزار بیننده "وست‌ورلد" را از شبکه‌ی کابلی HBO تماشا کردند که ۲۴ درصد نسبت به قسمت اول "بیگانه" و ۱۳ درصد نسبت به قسمت اول "واچمن" افزایش را نشان می‌داد. اما این رکورد نسبت به ۲.۱ میلیون بیننده‌ای که قسمت اول فصل دوم "وست‌ورلد" را نگاه کردند با کاهش همراه بود. با احتساب بینندگان سرویس‌های HBO GO و HBO NOW بینندگان قسمت اول از فصل دوم "وست‌ورلد" به ۳ میلیون می‌رسیدند. اپیزودهای فصل دوم سریال به صورت میانگین ۹.۲ میلیون بیننده و فصل اول ۱۳.۲ میلیون بیننده را جذب کرده بودند.

به گزارش ۳۰نما، انتظار می‌رود آمار بینندگان در سرویس‌های دیجیتال با افزایش همراه باشد، به ویژه در شرایطی که ویروس کرونا موجب شده بسیاری از افراد در خانه بمانند. آخر هفته‌ی گذشته، زمان استفاده‌ از سرویس HBO NOW برای کاربران به بالاترین حد خود از تابستان گذشته رسید. شبکه‌ی HBO می‌گوید این آمار همچنان در حال افزایش است.

"ایوان ریچل وود"، "تندی نیوتن"، "اد هریس"، "جفری رایت"، "تسا تامپسون"، "لوک همسورث"، "سایمون کوارترمن" و "رودریگو سانتورو" در فصل سوم "وست‌ورلد" نقش‌های قبلی خود را تکرار کردند و "آرون پل"، "ونسان کسل"، "مارشان لینچ"، "جان گالگر جونیور"، و "پیمان معادی" از چهره‌های جدید داستان بودند. "جاناتان نولان" و "لیزا جوی" این سریال را از فیلمی به نویسندگی "مایکل کریچتون" اقتباس کرده‌اند.

 

شبکه اچ بی او وست ورلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین