کد خبر: 47740 A

ابتگار جالب بازیگران برای ساخت سریال در قرنطینه/ عکس

ابتگار جالب بازیگران برای ساخت سریال در قرنطینه/ عکس

در پی تعطیلی ضبط سریال ترکیه‌ای "Jet Sosyete" به دلیل شیوع کرونا٬ بازیگران این سریال با ابتکار عمل ویژه‌ای اقدام به تصویربرداری قسمت‌های جدید در خانه‌هایشان کردند.

ایران آرت: گولسه بیرسل، یکی از کمدین‌های مشهور زن در ترکیه و از بازیگران سریال "Jet Sosyete" به همراه سایر بازیگران در عین رعایت قرنطینه خانگی٬ با یک ابتکار عمل چند قسمت ویژه با موضوع کرونا برای این سریال ضبط و آماده کردند.

بازیگران این سریال به علت تعطیلی ستهای تصویربرداری با تلفنهای خود در خانه‌هایشان تصاویر مربوط به خود را ضبط می‌کنند و به این شکل آن را آماده و به تماشا می‌گذارند.

گولسه در خصوص این پروژه به خبرنگار آناتولی گفت: بعد از شیوع کرونا کارهای گروهی تعطیل و تصویربرداری قسمتهای آخر سریال ما نیز متوقف شد. مدتی بعد تصمیم گرفتم با اندک تغییری در متن سناریو قسمت‌های باقیمانده توسط تک تک بازیگران در خانه‌هایشان تهیه شود. سپس این قسمتها را مونتاژ کرده و به صورت یک واحد آماده پخش کردیم.

5e82ea900f25443184279980

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه در اصل حال و روز ما مثل طنز تلخ است گفت: شرایط امروز جامعه و انسانها محتوای بسیاری در طنز داشته و این وضعیت شامل بسیاری از تعارضات و مشکلات است. در اصل ما با بیان طنزگونه اتفاقات روزمره سعی در ایجاد نشاط و شادی در بین مردم داریم. فکر می کنم هم اکنون مردم به کمی امید، شادی و روحیه بیشتری نیاز دارند.

گولسه افزود: با امکانات موجود در خانه‌هایمان به طراحی دکور پشت سرمان و گریم و غیره پرداختیم. در برخی موارد نیز کارگردان درخواست اصلاح قسمتهایی را داد که مجددا تصویربرداری شد. امیدوارم مورد پسند قرار گیرد.

 

سریال سریال ترکی قرنطینه فیلم ترکی گولسه بیرسل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین