کد خبر: 47925 A

دورهمی مهران مدیری به تعویق افتاد/ زمان قطعی پخش "نون خ"

دورهمی مهران مدیری به تعویق افتاد/ زمان قطعی پخش "نون خ"

این دو برنامه قرار بود سه‌شنبه شب روی آنتن بروند که ساعتی قبل از پخش اعلام شد برنامه‌های دیگری جایگزین آنها شده است.

ایران آرت: برنامه "دورهمی" با انتشار اطلاعیه‌ای دلیل پخش نشدن این برنامه در هفته‌ جاری را توضیح داد.

"دورهمی" بر اساس آنچه در صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام اعلام شد، قرار بود شامگاه چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) با حضور نیما شعبان‌نژاد به روی آنتن برود اما این برنامه در موعد مقرر پخش نشد و البته در ادامه، این خبر از صفحه رسمی برنامه "دورهمی" در اینستاگرام هم حذف شد.

اما عوامل این برنامه امشب (پنج‌شنبه) با انتشار  اطلاعیه‌ای توضیحاتی را مبنی بر این که مشکلات ضبط، پخش "دورهمی" را به تأخیر انداخته است، مطرح کرده‌اند. در این اطلاعیه آمده است: "با توجه به مشکلات ضبط برنامه در این ایام و علی‌رغم تلاش‌های تیم تولید دورهمی، این برنامه به سختی و با تأخیر برای پخش آماده می‌شود. ضمن معذرت از تمامی بینندگان، ادامه مجموعه دورهمی از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت."

زمان پخش "نون خ"

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال "نون، خ" با عذرخواهی از مخاطبان و علاقمندان این سریال گفت: قرار بود بر اساس اعلام شبکه یک سیما پخش سریال "نون، خ"  از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین آغاز شود که این امر اتفاق نیفتاد و من از هموطنان عزیز عذرخواهی  می‌کنم.

وی ادامه داد : قسمت اول  فصل دوم سریال "نون، خ" روز جمعه ۲۲  فروردین ساعت ۲۲:۱۵  به صورت قطعی پخش می‌شود.

فصل دوم سریال "نون، خ" در ۱۷ قسمت  به تهیهکنندگی مهدی فرجی، کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و با حضور بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینی فر، حسن رحمتی، علی اخوان. صهبا شرافتی، نارین ایوبی، آتنا مهیاری، شقایق فتاحی، مدیا زردویی، شبنم عظیمی ساخته شده است.

 

 

مهران مدیری سعید آقاخانی دورهمی نون خ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین