کد خبر: 48694 A

از سریال جدید علی صادقی و حمید لولایی چه خبر؟

از سریال جدید علی صادقی و حمید لولایی چه خبر؟

مرجانه گلچین، علی صادقی، حمید لولایی، زهرا جهرمی، شهره لرستانی و آشا محرابی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

ایران آرت: پخش سریال "موچین" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری که قرار بود از ۸ اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی توزیع شود به دلایلی به تعویق افتاد.

این سریال ۱۳ قسمتی که به قلم حسین تبریزی و سید علی موسویان به نگارش درآمده است، کمدی اجتماعی خانوادگی است که به معضلات خانوادگی و اجتماعی مردم روز جامعه می‌پردازد.

همچنین یکی از دلیل‌های تعویق در زمان پخش این سریال آماده نبودن آن ذکر شده است.

تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط حسین غضنفری و سیدمحمود موسوی‌نژاد در حال انجام است. ساخت موسیقی را نیز رضا خسروی برعهده دارد و تمامی لوکیشن های این سریال در تهران قرار دارند.

در این سریال مرجانه گلچین، حمید لولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، امین چنارانی، افشین غیاثی، آشا محرابی، رابعه اسکویی، رز رضوی، علی صادقی، امیر نوری، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان و ... به ایفای نقش پرداختند.

تبریزی تا به حال سریال های جاده در دست تعمیر، تا رهایی، قسم، رخنه، بوی بارون، کیفر، همسرائی را برای تلویزیون کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم.

 

مرجانه گلچین حمید لولایی آشا محرابی علی صادقی شهره لرستانی رابعه اسکویی سریال موچین موچین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین