کد خبر: 48879 A

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی "۱۳ دلیل برای اینکه"/ راز خطرناکی که فاش می‌شود

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی "۱۳ دلیل برای اینکه"/ راز خطرناکی که فاش می‌شود

فصل آخر سریال "۱۳ دلیل برای اینکه" که از رمانی به همین نام نوشته‌ "جی اشر" اقتباس شده، متشکل از ۱۰ اپیزود خواهد بود.

ایران آرت: نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل چهارم و پایانی سریال "به ۱۳ دلیل" در تاریخ ۵ ژوئن (جمعه ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

در فصل پایانی، دانش‌آموزان آماده‌ جشن فراغت از تحصیل می‌شوند، اما پیش از آنکه به یکدیگر بدرود بگویند، باید رازی خطرناک را مدفون باقی بگذارند و نیز تصمیماتی بگیرند که آینده‌شان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این فصل از سریال درام نوجوانه‌ی "به ۱۳ دلیل" که از رمانی به همین نام نوشته‌ی "جی اشر" اقتباس شده، متشکل از ۱۰ اپیزود خواهد بود.

به گزارش ۳۰نما، فصل اول سریال داستان کتاب اشر را دنبال کرد و "کاترین لنگفورد" در نقش نوجوانی به نام "هانا بیکر" ظاهر شد که با ارسال نوار به هم‌کلاسی‌هایش خودکشی خود را به آنان توضیح می‌داد. اما فصل‌های بعدی بر روی دوست او "کلی جنسن" با بازی "دیلن مینت" تمرکز کرد و منازعات خانواده‌ی هانا با مدرسه، در فصل دوم حادثه‌ی تیراندازی، و در فصل سوم قتل "برایس واکر" با بازی "جاستین پرنتیس" را بررسی کرد.  

"به ۱۳ دلیل" در طول فصل‌های گذشته با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه بوده است. بعضی از منتقدین و بینندگان از سریال به دلیل نگاه صریح به مسائل پیچیده‌ای چون سلامت روانی، آزار جنسی و خشونت ستایش کردند، اما بعضی دیگر از نحوه‌ی پرداختن سریال به همین مسائل انتقاد کردند. یک سال پس از پخش سریال از نت‌فلیکس، شبکه ویدیویی به‌ ابتدای هر فصل اضافه کرد تا به مخاطبین در مورد مضامین هشدار دهد. 

سریال "به ۱۳ دلیل" با نویسندگی "برایان یورکی" و تهیه‌کنندگی "مندی تیفی"، "کریستل لیبلین"، "سلینا گومز"، و "جوی گومن" ساخته شد. بازیگران فصل پایانی سریال شامل مینت، "آلیشا بو"، "برندن فلین"، "مایلز هیزر"، "گریس صیف"، "کریستین ناوارو"، "راس باتلر"، "دوین دروید"، "تیموتی گرانادروس"، "آن وینترز"، "دیکن بلومن"، "تایلر برنهارت"، "آستین آرون"، "آرجی براون"، "استیون وبر"، "برندا استرانگ" و "جاش همیلتون" می‌شود.

 

نتفلیکس 13 دلیل برای اینکه کاترین لانگفورد جی اشر به 13 دلیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین