کد خبر: 49782 A

سوتی‌های مهران مدیری در دورهمی با امین و الیکا

سوتی‌های مهران مدیری در دورهمی با امین و الیکا

انتقادات زیادی به دعوت از مهمامان تکراری به برنامه دورهمی می‌شود، اما با این حال مهران مدیری و دورهمی همچنان برای مخاطب دیدنی است.

ایران آرت: پنج شنبه‌شب برنامه "دورهمی" با حضور امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی روی آنتن رفت. به گزارش خراسان، این گفت‌وگوی طولانی به دلیل شوخی‌های مهران مدیری و این زوج هنرمند، گفت‌وگوی بامزه و خوبی از آب درآمد که بریده‌هایش به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما از دیگر بخش‌های برنامه که ویدئوی آن در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، گاف‎های بامزه مهران مدیری بود.

تپق بامزه حاشیه‌ساز

در بخشی از گفت‌وگو، مهران مدیری قصد داشت بگوید هنرمندان که "با یکدیگر" ازدواج می‌کنند، اطرافیان بیشتر نگران می‌شوند تا خوشحال، اما به اشتباه گفت هنرمندان که "با من" ازدواج می‌کنند! او پس از این اشتباه به سرعت صحبتش را قطع کرد و در حالی که انگار حتی خودش هم از اشتباه خود غافلگیر شده بود، با تعجب گفت: "این دیگه تپق نبود." مدیری با اصلاح اشتباهش سعی کرد خیلی سریع به بحث برگردد.

این اشتباه مهران مدیری برای کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مانند تماشاچیان حاضر در سالن، جالب بود. کاربری در واکنش به این ویدئو نوشته: "مهران که سوتی می‌گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه سوتی تو را گرفت." کاربر دیگری هم نوشته: "تاریخی‌ترین سوتی رو خود مهران مدیری داد."

لیوان آب کار دست مدیری داد

در ادامه برنامه مهران مدیری سهوا لیوان آب را روی میز ریخت! او مانند دیگر مهمانان برنامه، قصد داشت از امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی تست معروف بازیگری‌اش را بگیرد اما در حین توضیح برای آن‌ها، دستش اتفاقی به لیوان آب روی میز برخورد کرد و میز خیس شد. مهران مدیری برخلاف دفعه قبل، این بار سعی کرد از این اتفاق استفاده کند و با اشتباه خودش شوخی‌هایی کرد. او پس از خیس شدن میز و شلیک خنده تماشاگران، به شوخی گفت که بهتر است گفت‌وگو را تمام کند، از خیر تست بازیگری گذشت و سوال بعدی را مطرح کرد اما چون کتش خیس شده بود، از روی صندلی بلند شد و شروع به تمیز کردن میز کرد که امین زندگانی هم به کمک او رفت.

کاربری در واکنش به این ویدئو نوشته: "چه خوب جمعش کرد." کاربر دیگری نوشته: "کلا مدیری جلوی این زوج، سوتی پشت سوتی داد." کاربر دیگری هم با شوخی و کنایه نوشته: "یک‌بار هم دیدیم مدیری خجالت کشید." بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این قسمت از برنامه را جزو بامزه‌ترین قسمت‌های "دورهمی" دانسته‌اند.

 

مهران مدیری الیکا عبدالرزاقی امین زندگانی دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین