کد خبر: 50467 A

انتخاب مامور ۰۰۷ بعدی توسط هواداران جیمز باند

انتخاب مامور ۰۰۷ بعدی توسط هواداران جیمز باند

بر اساس یک نظرسنجی، سم هیوئن بالاتر از تام هاردی، هنری کویل و ادریس البا به عنوان چهره مورد علاقه هواداران جیمز باند برای نقش مامور ۰۰۷انتخاب شد.

ایران آرت: سم هیوئن ستاره‌ سریال "بیگانه" در یک نظرسنجی به عنوان جانشین "دنیل کرگ" برای نقش "جیمز باند" انتخاب شده است. پس از اکران فیلم "وقتی برای مردن نیست" در ماه نوامبر آینده، کرگ پس از نزدیک به ۱۵ سال و بازی در پنج فیلم با نقش "مأمور ۰۰۷" وداع می‌کند. 

گمانه‌زنی در مورد جانشین کرگ چند سالی است که آغاز شده و حتی در مقطعی از "ادریس البا" به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی نام برده می‌شد. اما در نظرسنجی اخیر "ریدیو تایمز"، هیوئن اسکاتلندی بر البا غلبه کرده است. او در فیلم کمدی "جاسوسی که مرا قال گذاشت" در سال ۲۰۱۸ نقشی جیمز-باند-گونه بازی کرده بود. 

به گزارش ۳۰نما، هیوئن پیش‌تر در مصاحبه با "امروز صبح" شبکه‌ی ITV گفته بود که بازی در نقش باند "یک نقش رؤیایی" است. او حتی در سال ۲۰۰۶ با فیلم "کازینو رویال" برای این نقش تست بازیگری داد اما رقابت را به کرگ واگذار کرد. هیوئن در این نظرسنجی ۳۰ درصد آرا را به خود اختصاص داده و فاصله‌ی زیادی با دیگر گزینه‌ها از جمله "تام هاردی" با ۱۴ درصد دارد. هرچند شایعه‌ی بازی یک زن یا یک بازیگر غیر سفیدپوست در نقش باند به گوش می‌رسد، اما نه مورد از ده نامزد احتمالی را مردان سفیدپوست‌ تشکیل می‌دهند.

فیلم "وقتی برای مردن" نیست ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹) در بریتانیا اکران خواهد شد. این فیلم قرار بود بهار گذشته در سالن‌های سینما عرضه شود اما ویروس کرونا استودیوی ام‌جی‌ام را وادار کرد اکران فیلم را به پاییز موکول کند.

۱۰ نامزد برتر نقش "جیمز باند" بر اساس نظرسنجی "ریدیو تایمز":

 

۱. سم هیوئن (۳۰ درصد)

۲. تام هاردی (۱۴ درصد)

۳. هنری کویل (۱۱ درصد)

۴. ادریس البا (۱۰ درصد)

۵. تام هیدلستون (۵ درصد)

۶. ریچارد مدن (۴ درصد)

۷. مایکل فاسبندر (۳ درصد)

۸. ایدن ترنر (۳ درصد)

۹. کیلین مورفی (۳ درصد)

۱۰. جیمز نورتون (۳ درصد)

 

جیمز باند تام هاردی هنری کویل ریچارد مدن کیلین مورفی تام هیدلستون سم هیوئن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین