کد خبر: 50969 A

خبر بد برای طرفداران تام کروز و "تاپ گان"

خبر بد برای طرفداران تام کروز و "تاپ گان"

پس از "تنت" نولان، اکران دو فیلم موردانتظار دیگر یعنی "تاپ گان" و "یک جای کاملا ساکت" نیز به تعویق افتاد.

ایران آرت: پارامونت و دیزنی در دو بیانیه جداگانه اعلام کردند نه تنها "یک جای کاملاً ساکت" که "تاپ گان" و "آواتار" نیز زمان اکرانشان را به تعویق انداختند.

پارامونت اعلام کرد "یک جای کاملاً ساکت ۲" با بازی جان کراسینسکی و امیلی بلانت ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود. این فیلم قرار بود ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ اکران شود.

به گزارش مهر، "تاپ گان: ماوریک" ادامه‌ای بر کلاسیک ۱۹۸۶ با بازی تام کروز نیز به ۲ جولای ۲۰۲۱ منتقل شد و تقریباً تاریخ اکرانش ۶ ماه به تعویق افتاد. این فیلم ابتدا قرار بود ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ راهی سینماها شود.

پارامونت گفته باید از تماشای فیلم در سینما لذت برد و برای این کار باید شرایط فراهم شود.

همچنین گفته شد "سونیک خارپشت ۲" نیز در حالی که فیلم اصلی از فیلم‌های پرفروش در گیشه بود ۸ آوریل ۲۰۲۲ راهی سینماها خواهد شد.

"یک جای کاملاً ساکت ۲" یکی از فیلم‌های مهم سال ۲۰۲۰ و از اولین فیلم‌هایی بود که با شیوع ویروس کرونا اکرانش به تعویق افتاد. این فیلم در اصل قرار بود ۲۰ مارس راهی سینماها شود اما با شروع کرونا تاریخ اکرانش به ۴ سپتامبر موکول شد و حالا یک بار دیگر نمایش آن به تعویق می‌افتد.

این در حالی است که "تنت" کریستوفر نولان نیز تاکنون چند بار به تعویق افتاده و بار آخر هنوز تاریخی برای اکرانش تعیین نشده است.

در همین حال دیزنی نیز نمایش "جنگ ستارگان" و "آواتار" را به تعویق انداخت. این کمپانی نیز اعلام کرد تغییرات اساسی در تقویم اکرانش ایجاد کرده و از این میان "جنگ ستارگان" و "آواتار" تا یک سال دیرتر اکران می‌شوند.

قرار است هر سال از ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸ دیزنی یک "جنگ ستارگان" جدید یا ادامه‌های "آواتار" را اکران کند.

اکنون تاریخ‌های جدید برای "آواتار" جیمز کامرون اعلام شده است و هر دسامبر از سال ۲۰۲۲ یکی از دنباله‌های این فیلم دیده خواهد شد. "آواتار ۲" ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲، "آواتار ۳" ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، "آواتار ۴" ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶، و "آواتار ۵" ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ اکران می‌شوند.

به این ترتیب "آواتار" دوم که نخستین ادامه بر فیلم اصلی است با فاصله ۱۳ ساله از فیلم اصلی که سال ۲۰۱۴ اکران شد، دیده خواهد شد.

در همین حال سه‌گانه "جنگ ستارگان" نیز حدود کریسمس هر سال از سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود. اولین فیلم از این سه‌گانه ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳، دومین فیلم ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵، و سومین فیلم ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ راهی سینماها می‌شود.

 

تام کروز تاپ گان یک جای کاملا ساکت یک جای کاملا ساکت 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین