کد خبر: 51037 A

کمدین اینستاگرام و فرزند حاتمی‌کیا فیلم می‌سازند

کمدین اینستاگرام و فرزند حاتمی‌کیا فیلم می‌سازند

مجوز ساخت فیلم "حکم تجدیدنظر" به کارگردانی محمدامین کریم‌پور و مجوز کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا صادر شد.

ایران آرت: روز گذشته شورای پروانه ساخت سازمان سینما برای هشت فیلم تازه پروانه ساخت و برای چهار کارگردان مجوز فیلمسازی اول صادر کرد که نام محمدامین کریم‌پور در این بین به چشم می‌خورد.

محمدامین کریم‌پور از چهره های پرمخاطب در اینستاگرام است که چندسال است در تولید ویدیوهای تبلیغاتی و طنز فعال است. گفته شده او سابقه دستیاری در سینما را داشته با این وجود صدور پروانه ساخت برای او با انتقاداتی همراه شده

پیش از این اینفلوئنسرهای ایرانی تجربه بازی در سینما و تلویزیون را داشته‌اند که آخرین آنها مربوط به علی صبوری در سریال "آخر خط" شبکه سه است. اما محمدامین کریم‌پور اولین اینفلوئنسری است که وارد کارگردانی سینما شده و مجوز وزارت ارشاد را دریافت می‌کند.

​همچنین در فهرست فیلم‌هایی که تازه پروانه ساخت گرفته‌اند نام فیلمی به چشم می‌خورد که کارگردان آن یوسف حاتمی‌کیا، فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا است تا با ساخت این فیلم فرزند حاتمی‌کیا هم رسماً به سینما ورود پیدا کند.

طبق اعلام شورای صدور پروانه ساخت، اخیراً فیلمنامه‌های "طبقه یک و نیم" به تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی، کارگردانی نوید ابدان‌اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی، "زیبای آرام" به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علی زمانی‌عصمتی، "خوشقدم" به تهیه‌کنندگی کامبوزیا پرتوی، کارگردانی و نویسندگی امیر توده‌روستا، "میهمانی از کارائیب" به تهیه‌کنندگی قاسم قلی‌پور، کارگردانی و نویسندگی لطف‌الله فراهانی، "حلال" به تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی، کارگردان وحید امیرخانی و نویسندگی مهدی‌علی میرزایی، "سه روز سه قتل" به تهیه‌کنندگی جعفر صانعی‌مقدم، کارگردانی و نویسندگی مسعود امینی‌تیرانی، "بی سر و صدا" به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مجیدرضا مصطفوی و "حکم تجدیدنظر" به تهیه‌کنندگی و نویسندگی رضا کریمی و کارگردانی محمد امین کریم‌پور، موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را دریافت کرده‌اند.

 

 

ابراهیم حاتمی کیا محمدامین کریم پور یوسف حاتمی کیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین