کد خبر: 51432 A

واکنش ستاره‌ها به انفجار بیروت/ آریانا گرانده قلبش را هدیه داد

واکنش ستاره‌ها به انفجار بیروت/ آریانا گرانده قلبش را هدیه داد

آریانا گرانده نوشت: قلب و نیرو و تسلیت‌های من از آن لبنان و کسانی است که در این تراژدی متأثر شده‌اند.

ایران آرت: انفجار بندر بیروت همه مردم دنیا را در بهت و حیرت فرو برد، انفجاری که به زعم کارشناسان سومین انفجار بزرگ تاریخ پس از هیروشیما و ناکازاکی است. این اتفاق دردناک که منجر به ویرانی، کشته شدن و مفقود شدن تعدادی از مردم شد، با واکنش‌های ستاره‌های روبرو گردید.

​به گزارش تابناک باتو، آنها با انتشار پست‌هایی از وقوع این حادثه ابراز ناراحتی کرده و از لزوم حمایت از آسیب‌ویدگان و مردم لبنان سخن گفتند.
 

سلما هایک

سلما هایک

سلما هایک ستاره مکزیکی هالیوود با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامی خود از انفجار بیروت نوشت:

انفجارهای پایتخت لبنان که قلب لبنان را مورد اصابت قرار داد، قلب من را نیز مثل کسانی که دوستانشان را از دست دادند و آسیب دیدند، شکست.

آریانا گرانده

آریانا گرانده

آریانا گرانده نیز از مردم لبنان حمایت کرد و با انتشار عکس‌های ویرانی بیروت از لزوم حمایت از لبنان نوشت، او گفت: قلب و نیرو و تسلیت‌های من از آن لبنان و کسانی است که در این تراژدی متأثر شده‌اند. خواهش می‌‌کنم از لبنان حمایت کرده و به آن کمک کنید، من این کار را خواهم کرد.

دوا لیپا

دوا لیپا

دوا لیپا از طرفدارانش خواست تا از لبنان حمایت کنند و به آسیب‌دیدگان خون اهدا کنند. او تصاویری از این فاجعه منتشر کرد.

 

نائومی‌ کمبل

نائومی کمپبل

نائومی‌کمبل مدل لباس انگلیسی نیز در اینستاگرام عکس‌های سفر خود به لبنان را منتشر کرد و از اندوه خود برای لبنان نوشت: فکر، دعا و عشق من برای ملت لبنان و خانواده‌هایشان...او نوشت که از بیروت خاطرات فراوانی دارد و با قلبی مالامال از اندوه آنها را به یاد می‌آورد.

 

سلما هایک آریانا گرانده نائومی کمپبل دوا لیپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین