کد خبر: 51513 A

پریناز ایزدیار به سینماهای آنلاین می‌آید/ پانته‌آ بهرام در بیداری

پریناز ایزدیار به سینماهای آنلاین می‌آید/ پانته‌آ بهرام در بیداری

زمان اکران فیلم "لتیان" با بازی پریناز ایزدیار و امیر جدیدی مشخص شد.

ایران آرت: فیلم سینمایی لتیان به کارگردانی علی تیموری و تهیه کنندگی مجید مطلبی که اواخر سال ۹۷ مقابل دوربین رفت، سرانجام به مرحله‌ی نمایش آنلاین رسید.

با توجه به این ‌که اخبار اکران آنلاین این فیلم در پلتفرم‌های اینترنتی به دلیل شیوع کرونا و وضعیت نامشخص سینماها، توسط تهیه‌ی کننده‌ی آن از خردادماه منتشر شده بود، سرانجام پس از صدور پروانه نمایش، از پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه در سینمای آنلاین اکران خواهد شد. 

فیلمنامه‌ی لتیان را اکتای براهنی و آناهیتا تیموریان نوشته‌اند. و از بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند می‌توان به امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر و سارا بهرامی اشاره کرد. به نظر می‌رسد با توجه به ترکیب بازیگران و داستان فیلم، لتیان با استقبال خوبی در اکران آنلاین رو به روخواهد شد.

پانته آبهرام در نمایی از بیداری

 

با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «بیداری» به کارگردانی امیر صرافها و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، تدوین فیلم توسط عماد خدابخش درحال انجام است.

فیلم کوتاه "بیداری" روایت خوابی است که در آن فرو رفته‌ایم. پانته‌آ بهرام، بهار کاتوزی، رامین صدیقی و مریم بوبانی بازیگران این فیلم هستند. 

"بیداری" پنجمین فیلم کوتاه امیر صرافها برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران آماده می‌شود.

 

 

پریناز ایزدیار پانته آ بهرام لتیان فیلم لتیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین