کد خبر: 51658 A

اولین فیلم هیچکاک بازسازی می‌شود/ لیلی جیمز در نقش خانم د وینتر

اولین فیلم هیچکاک بازسازی می‌شود/ لیلی جیمز در نقش خانم د وینتر

سخه اصلی ربکا (1940) در سیزدهمین دوره برگزاری مراسم اسکار در 13رشته نامزد شده بود و در 2 رشته بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری، جایزه اسکار دریافت کرده بود.

ایران آرت: نسخه‌ای جدید از فیلم ترسناک و رمانتیک "ربکا" به کارگردانی "بن ویتلی" در بریتانیا ساخته شده و قرار است در 21 اکتبر 2020 (30مهر 1399) توسط نتفلیکس عرضه شود. این فیلم نیز مانند نسخه اصلی آن (ربکا، هیچکاک، 1940) با اقتباس از رمانی به همین نام اثر دافنه دوموریه ساخته شده است.

در نسخه جدید فیلم "ربکا" که 80 سال پس از نسخه اول آن ساخته شده، "لیلی جیمز" در نقش خانم "د وینتر"، "آرمی هامر" در نقش "ماکسیم د وینتر" و "کریستین اسکات توماس" در نقش خانم دانورز بازی خواهند کرد. در فیلم اولیه "جون فونتین" در نقش خانم "د وینتر"، همسر دوم آقای"د وینتر"، لورنس اولیویه در نقش "جورج فورتسکیو ماکسیم د وینتر" و جودیت اندرسون در نقش"خانم دانورز" بازی کرده بودند.

به گزارش همشهری، فیلم ربکای 1940 نخستین پروژه سینمایی هیچکاک در آمریکا بود که علاوه بر تیم بازیگران قوی، تهیه‌کننده شناخته‌شده‌ای نیز به نام "دیوید او اسلزنیک" داشت. نسخه اصلی ربکا (1940) در سیزدهمین دوره برگزاری مراسم اسکار در 13رشته نامزد شده بود و در 2 رشته بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری، جایزه اسکار دریافت کرده بود.

این فیلم داستان زنی بی‌تجربه (در اصل ندیمه‌ای) را روایت می‌کند که با اشراف‌زاده‌ای به نام"ماکسیم د وینتر" در جنوب فرانسه آشنا می‌شود و پس از مدتی به همسری وی درمی‌آید. پس از ازدواج، "ماکسیم"، همسرش را به خانه مجلل و باشکوه خود با نام "ماندرلی" در سواحل دریای جنوب غربی بریتانیا می‌برد.

خانم "دانورز" سرخدمتکار خانه فردی است که خانه را اداره می‌کند. او فرد سردمزاجی است که پیش‌تر به همسر اول "ماکسیم" نزدیک بوده و همچنان به بانوی قبلی عمارت که چند سال قبل درگذشته، ارادت می‌ورزد. با توجه به اینکه همچنان اتاق همسر اول(ربکا) دست نخورده باقی مانده و اشیای زیادی با نام ربکا در این اتاق وجود دارد، همسر دوم ماکسیم به این نتیجه می‌رسد که وی همچنان به همسر اولش علاقه‌مند است و از اینجاست که حوادث هولناک و غیرقابل پیش‌بینی فیلم پرتعلیق و ترسناک و روانشناسانه ربکا آغاز می‌شود.

 

بازیگر آلفرد هیچکاک هیچکاک لیلی جیمز آرمی هامر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین