کد خبر: 52615 A

جیسون موموآ با سریال محبوبش برمی‌گردد

جیسون موموآ با سریال محبوبش برمی‌گردد

در فصل دوم سریال، بازیگرانی نظیر دیو باتیستا، آلفری وودارد، هرا هیلمر و سیلویا هوکس در کنار جیسون موموآ ایفای نقش می‌کنند.

ایران آرت: فصل دوم سریال "دیدن" اپل‌تی‌وی‌+ از ماه آینده میلادی در تورنتو فیلمبرداری خواهد شد. روز گذشته گزارش شد که این سریال با بازی "جیسون موموآ" از ۱۴ اکتبر (۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹) در استودیوی "سینه‌اسپیس" تولید خواهد شد. 

سریال‌های "تهاجم" و "برای همه بشریت" این شبکه نیز برای بازگشت به فیلمبرداری چراغ سبز گرفته بودند. "دیدن" یکی از چندین عنوان تلویزیونی اپل بود که تولید آن در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا در آمریکا متوقف شد. انتظار می‌رود فصل دوم سریال تا مارس سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کند.

به گزارش ۳۰نما، بازیگران جدیدی که در فصل دوم ایفای نقش می‌کنند "دیو باتیستا"، "آلفری وودارد"، "هرا هیلمر"، "سیلویا هوکس"، "آرچی مدکو"، و "نستا کوپر" خواهند بود. این سریال به نویسندگی "استیون نایت" خالق "پیکی بلایندرز" داستانی در آینده‌ای دور روایت می‌کند که یک ویروس مرگ‌بار نسل بشر را تا مرز انقراض پیش برده و کسانی که بازمانده‌اند بینایی خودشان را از دست داده‌اند.

"سرگذشت ندیمه" شبکه‌هولو عنوان تلویزیونی دیگری است که به تازگی فیلمبرداری اپیزودهای جدیدش را آغاز کرده است. روز گذشته گزارش شد که "مک‌کنا گریس" بازیگر سریال "تسخیر عمارت هیل" به فصل چهارم این سریال پربیننده پیوسته است. تولید این پروژه از دو هفته پیش در تورنتو آغاز شده بود.

 

هالیوود فیلم جیسون موموآ سریال دیدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین