کد خبر: 53589 A

چه شد که جنیفر لارنس در مراسم اسکار زمین خورد؟/ واکنش خانم بازیگر به شایعه‌ها

چه شد که جنیفر لارنس در مراسم اسکار زمین خورد؟/ واکنش خانم بازیگر به شایعه‌ها

زمین خوردن لارنس سبب شد که او حتی از "دیوید او. راسل" کارگردان فیلم "دفترچه امیدبخش" قدردانی نکند.

ایران آرت: جنیفر لارنس هفت سال پس از کسب اسکار بهترین بازیگر زن با "دفترچه امیدبخش" سرانجام می‌تواند بگوید که لحظه‌ جنجالی زمین‌ خوردنش هنگام بالا رفتن از پله‌های صحنه‌ی مراسم اسکار برای دریافت جایزه را به فراموشی سپرده، اما رسیدن به این مرحله زمان زیادی به طول انجامیده. لارنس در پادکست "مطلقاً نه" (Absolutely Not) نگاهی به لحظه‌ی زمین خوردنش انداخته و از مواجهه‌اش با "اندرسون کوپر" و این ادعا که او به عمد خودش را زمین زده گفته است. 

لارنس می‌گوید: "برایش آمادگی داشتم. مضطرب بودم و غیرمنطقی. نمی‌خواستم احتمال پیروز شدنم را در نظر آورم. نمی‌خواستم متن سخنرانی را بنویسم. همه‌چیز را در ذهن داشتم. بسیار بسیار مضطرب بودم اما آمادگی داشتم. همه‌ی آدرنالین از بین رفت و آن‌ها نام مرا خواندند و بلند شدم و در بهت بودم… و بعد زمین خوردم، و همین اتفاق همه‌چیز را از ذهنم پاک کرد. مغزم لبریز من خالی شد. حالا می‌توانم با علاقه به آن لحظه نگاه کنم اما تا مدت‌ها روی لحظه‌ی زمین خوردن حساس شده بودم."

لارنس ادامه می‌دهد: "اندرسون کوپر" را در شبکه‌ی سی‌ان‌ان دیدم که سه روز بعد می‌گفت: "روشن است که زمین خوردنش ساختگی بود." و این به‌شدت پریشان‌کننده بود زیرا تحقیری بود وحشتناک. نمی‌دانم که هرگز فرصت آن سخنرانی را خواهم داشت یا نه، بنابراین از اینکه سخنرانی را آماده نکرده بودم احساس خوبی نداشتم. [کوپر] را در یک ضیافت کریسمس دیدم و احساسم را به او گفتم. دوستم می‌گفت که در آن لحظه چشمانم داشت از حدقه بیرون می‌زد. [کوپر] عذرخواهی کرد. فکر می‌کنم حالا دوستان خوبی برای یکدیگریم. من مشکلی با او ندارم. چیزی که گفتم این بود: "تا به حال با لباس بلند زنانه از پله بالا رفته‌ای؟ پس از کجا می‌دانی؟" فوراً عذرخواهی کرد… و بعد احتمالاً به همه گفت که من یک روانی‌ام."

به نوشته ۳۰نما زمین خوردن لارنس سبب شد که او حتی از "دیوید او. راسل" کارگردان فیلم "دفترچه امیدبخش" قدردانی نکند. لارنس در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با "هاوارد استرن" گفته بود: "حاضرم هر کاری انجام دهم تا دوباره به آن لحظه برگردم. این زمین خوردن مرا به هم ریخت و باعث شد سخنرانی‌ام را فراموش کنم و نتوانم از بعضی از افراد مهم تشکر کنم… از هیچ‌یک از عوامل فیلم قدردانی نکردم – تولد یک نفر را تبریک گفتم و رفتم."

لارنس پس از "مادر!" (Mother!) و "گنجشک سرخ" (Red Sparrow) در سال ۲۰۱۷ میزان فعالیت‌هایش در عرصه‌ی بازیگری را کاهش داد. او به تازگی به "به بالا نگاه نکن" (Don’t Look Up) "آدام مک‌کی" پیوسته است. "تیموتی شلمی"، "مریل استریپ"، و "لئوناردو دی‌کاپریو" از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

جنیفر لارنس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین