کد خبر: 54072 A

دستمزد نجومی جانی دپ برای نقشی که بازی نمی‌کند!

دستمزد نجومی جانی دپ برای نقشی که بازی نمی‌کند!

جانی دپ با وجود اینکه به اجبار فیلم سینمایی "جانواره شگفت انگیز ۳" را ترک کرد، گفته می‌شود دستمزدش را دریافت خواهد کرد.

ایران آرت: جانی دپ در فیلم بعدی "جانوران شگفت انگیز" بازی نخواهد کرد، اما تمام دستمزد هشت رقمی خود که قرار بود دوباره در نقش گریندلوالد بازی کند، دریافت خواهد کرد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، جانی دپ پیش از ترک پروژه یک صحنه را در این فیلم بازی کرده است. بعد از شکست دپ در دادگاه شکایتش علیه روزنامه انگلیسی، جانی دپ و برادران وارنر روز ششم نوامبر اعلام کردند که از این بازیگر درخواست شده از مجموعه سینمایی "جانوران شگفت انگیز" استعفا دهد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر باید دستمزد کامل جانی دپ را برای این فیلم بدهد، حتی اگر از زمان شروع تولید فیلم در ماه سپتامبر، او تنها یک صحنه و سکانس بازی کرده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت مثل هر بازیگر درجه یک دیگری، دپ نیز قراردادی به اصلاح "پرداخت یا بازی/Pay or Play" دارد که استودیو ملزم می‌شود چه فیلم ساخته شود و چه نشود غرامت پرداخت کند که برای بازیگری در این سطح کاملا معمول است. او از نظر فنی از پروژه اخراج نشده و در واقع از او خواسته شده که استعفا بدهد.

دپ در نخستین فیلم "جانوران شگفت انگیز" در سال ۲۰۱۶ نقش کوتاهی داشت و در فیلم بعدی که سال ۲۰۱۸ منتشر شد شخصیت شرور اصلی فیلم بود. اکنون با خروج جانی دپ، این استودیو به دنبال بازیگر جدید است.

گفتنی است که استودیو برادران وانر تاریخ دقیق اکران این فیلم را به تازگی مشخص کرده و این فیلم در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ راهی سینما‌ها خواهد شد. اولین قسمت این مجموعه سینمایی ۸۰۰ میلیون دلار فروخت، اما قسمت دوم با کاهشی چشمگیر به فروشی ۶۵۴ میلیون دلاری رسید.

 

جانی دپ هالیوود جانوران شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین