کد خبر: 54641 A

دی کاپریو و جنیفر لارنس در پرستاره‌ترین فیلم سال/ عکس

دی کاپریو و جنیفر لارنس در پرستاره‌ترین فیلم سال/ عکس

داستان این فیلم کمدی در مورد دو ستاره‌شناس سطح پایین با بازی دی‌کاپریو و لارنس است که باید به دنیا هشدار دهند شهاب‌سنگی عظیم در حال نزدیک شدن به زمین است.

ایران آرت: عوامل فیلم پرستاره‌ی "به بالا نگاه نکن" (Don’t Look Up) نت‌فلیکس به کارگردانی "آدام مک‌کی" روز سه‌شنبه در "سوث استیشن" بوستون دیده شدند. "جنیفر لارنس" و "لئوناردو دی‌کاپریو" از جمله بازیگرانی بودند که ظهر سه‌شنبه در این ایستگاه حمل‌ونقل جلوی دوربین رفتند. 

مقدمات فیلمبرداری این صحنه‌ها از فیلم از صبح روز سه‌شنبه چیده شده بود. داستان این فیلم کمدی در مورد دو ستاره‌شناس سطح پایین با بازی دی‌کاپریو و لارنس است که باید به دنیا هشدار دهند شهاب‌سنگی عظیم در حال نزدیک شدن به زمین است.

برای فیلمبرداری، اغلب عوامل با شیلد دیده شدند و برای آن‌ها سرویس‌هایی بهداشتی موسوم به "منطقه قرمز" توسط نت‌فلیکس احداث شده بود. فیلمبرداری حدود ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه قبل از ظهر در بوستون آغاز شده و حدود ۳۰ سیاهی لشکر نقش مسافر را بازی کردند.

 

jennifer-lawrence-leonardo-dicaprio-dont-look-up-3

 

به گزارش ۳۰نما در نزدیکی محل فیلمبرداری ده‌ها هوادار صف کشیده بودند و ساعت‌ها منتظر ماندند تا ستارگان فیلم را از نزدیک ببینند. "کیت بلانشت"، "مریل استریپ"، "راب مورگان"، "جونا هیل"، "تیموتی شلمی"، "متیو پری"، "تومر سیسلی"، "هیمش پاتل"، "تایلر پری"، "ملنی لینسکی"، "ران هاوارد" و "آریانا گرانده" و "کید کادی" دیگر بازیگران فیلم "به بالا نگاه نکن" خواهند بود.

حدود ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه انتظار هواداران سر آمد و ابتدا دی‌کاپریو با ریش و عینک به محل فیلمبرداری رسید. دقایقی بعد نیز لارنس در حالی که با چتر محافظت می‌شد و با موهای سرخ رنگ و شیلد دیده می‌شد از راه رسید.

 

jennifer-lawrence-leonardo-dicaprio-dont-look-up-4-scaled

 

جنیفر لارنس دی کاپریو به بالا نگاه نکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین