کد خبر: 54887 A

مارگو رابی جذب آمازون شد/ جولیا رابرتز در رادار اپل

مارگو رابی جذب آمازون شد/ جولیا رابرتز در رادار اپل

مارگو رابی و جولیا رابرتز، دو ستاره سینمای هالیوود با کمپانی‌های بزرگ آمازون و اپل وارد همکاری شدند.

ایران آرت: کمپانی مارگو رابی که شش سال است فعالیت خود را آغاز کرده با شبکه آمازون قرارداد بست.

کمپانی LuckyChap Entertainment شش سال است در عرصه تولید و تهیه فعالیت می‌کند و در ساخت آثاری، چون "من، تانیا"، "پرندگان شکاری" و "زن جوان آینده‌دار" با بازی کری مولیگان سرمایه گذار و تهیه کننده بوده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در بیانیه‌ای که مارگو رابی و دیگر مدیران کمپانی لاکی چپ منتشر کرده‌اند، نوشته شده: "ما از همکاری با استودیوی آمازون بسیار هیجان زده‌ایم تا محتوای غیراقتباسی را در فضای تلویزیونی همیشه در حال رشد بیاوریم. امید ما در کمپانی لاکی چپ همیشه این بوده است که قواعد روایی را به چالش بکشد در حالی که بستری برای صدا‌های هیجان‌انگیز و اغلب نادیده گرفته شود."

جولیا رابرتس در رادار اپل

جولیا رابرتس" برنده ی اسکار به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده‌ی مینی‌سریال "آخرین چیزی که به من گفت" (The Last Thing He Told Me) اپل که توسط کمپانی "هلو سان‌شاین" متعلق به "ریز ویترسپون" تولید خواهد شد، به دنیای تلویزیون بازمی‌گردد.

این پروژه که از رمانی به همین نام نوشته‌ی "لورا دیو" اقتباس شده، در رقابتی فشرده به اپل رسید و مستقیماً سفارش ساخت دریافت کرد. استودیوهای قرن بیستم در تولید این سریال مشارکت می‌کند.

جولیا رابرتز

30 نما نوشت "آخرین چیزی که به من گفت" به نویسندگی دیو و "جاش سینگر" برنده‌ی اسکار با "اسپات‌لایت" (Spotlight)، داستانی در مورد یک زن با بازی رابرتس روایت می‌کند که رابطه‌ای غیرمنتظره با دخترخوانده‌ی ۱۶ ساله‌اش شکل می‌دهد و به همراه او علت ناپدید شدن ناگهانی و مرموز همسرش را جستجو می کند. ویترسپون از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. این دومین همکاری میان زوج دیو و سینگر است.

رمان "آخرین چیزی که به من گفت" بهار سال ۲۰۲۱ توسط "سایمون اند شوستر" منتشر خواهد شد. "هلو سان‌شاین" پیش از انتشار کتاب امتیاز تولید سریال را بر اساس آن خریداری و میان شبکه‌ها جنگی به راه انداخت. این کمپانی پیش‌تر سریال "برنامه صبحگاهی" با بازی ویترسپون و "جنیفر لارنس" را برای اپل تی‌وی+ تولید کرده و به زودی سریال "سطح" با بازی "گوگو امباتا-را" و چند عنوان دیگر را می‌سازد.

رابرتس برای اولین بار با "بازگشت به خانه" آمازون به تلویزیون آمد و نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد. او تاکنون چهار نامزدی اسکار را دریافت کرده و با "ارین بروکوویچ" این جایزه را به خانه برده است.

سینگر با "جناح غربی" و "فرینج" نویسندگی برای تلویزیون را تجربه کرده بود اما در یک دهه‌ی گذشته تمرکزش را بر فیلم‌های بلندی چون "اسپات‌لایت"، "پست" و "اولین انسان" گذاشت.

 

جولیا رابرتز آمازون مارگو رابی جولیا رابرتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین