کد خبر: 54989 A

امبر هرد و پول هنگفتی که برای گفتن از خشونت خانگی می‌گیرد

امبر هرد و پول هنگفتی که برای گفتن از خشونت خانگی می‌گیرد

امبر هرد به‌تازگی از سوی "آژانس هری واکر" به عنوان سخنران استخدام شده تا از خشونت خانگی بگوید.

ایران آرت: امبر هرد که اخیراً در پرونده‌ شکایت "جانی دپ" از نشریه‌ "سان" به پیروزی رسیده، می‌گوید برای بازگشت به سینما به‌ویژه نسخه‌ جدید "لیگ عدالت" (Justice League) به کارگردانی زک اسنایدر هیجان‌زده است.

هرد در مصاحبه با "کامیک‌بوک" توضیح می‌دهد که چرا برای بازی در "لیگ عدالت" اسنایدر "فوق‌العاده هیجان‌زده" است، و اینکه چرا سریال جدیدش "ایستادگی" (The Stand) را دوست دارد.

هرد می‌گوید: "فوق‌العاده برایش هیجان‌زده‌ام. به‌تازگی فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها را تمام کردیم و [باید بگویم که]‌ عاشق نردها هستم. نردهای لعنتی را دوست دارم، بی‌ادبی مرا ببخشید. "زک اسنایدر" نمونه‌ی کامل یک نرد است. در سریال "ایستادگی" نیز به خاطر یک نرد واقعی و جان-سخت دیگر که "جاش بون" باشد بازی کردم، او کسی بود که برای این پروژه‌ی اقتباس شده از کتاب "استیون کینگ" همه‌ی ما را به هم متصل کرد. و فکر می‌کنم این قانون خوبی برای پیروی باشد، به‌ویژه در این ژانری که دوستش دارم. این قانون می‌گوید نرد را دنبال کن، اشتیاق نرد جایی است که باید باشی."

به گزارش 30نما سریال "ایستادگی" شبکه‌ی CBS یک عنوان پسا-آخرالزمانی است که شباهت‌های زیادی به دنیای امروز پاندمی-زده دارد. "لیگ عدالت" اسنایدر نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی HBO Max به عنوان یک سریال چند اپیزودی پخش شود.

هرد در حالی برای بازگشت به بازیگری ابراز هیجان‌زدگی می‌کند که پتیشن حذف او از "آکوامن ۲" (Aquaman 2) از ۲ میلیون امضاء عبور کرده است. به دنبال شکست دپ در پرونده‌ شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی "سان" که او را "ضارب همسر" خوانده بود، استودیوی برادران وارنر از این بازیگر درخواست کرد که از بازی در چندگانه‌ی "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3) کناره‌گیری کند. حالا هواداران دپ امیدوارند که با این کمپین مجازی سرنوشت مشابهی برای هرد رقم بزنند. "مدس میکلسن" به سرعت جانشین دپ در نقش "گلرت گریندل‌والد" شده، اما دپ بنابر نوشته‌ی "هالیوود ریپورتر" دستمزد ۱۶ میلیون دلاری‌اش را برای بازی در تنها یک صحنه دریافت کرده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که "جری بروکهایمر" تهیه‌کننده‌ی چندگانه‌ی "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) برای ریبوت فیلم با بازی "مارگو رابی" در حال مذاکره با دیزنی است تا دپ را برای بازی کوتاهی در نقش "جک اسپارو" بازگرداند. دپ توسط افراد شاغل در صنعت فیلمسازی به "رادیواکتیو" تشبیه شده است.

amber-heard-women-s-march-3

هرد به‌تازگی از سوی "آژانس هری واکر" به عنوان سخنران استخدام شده تا از خشونت خانگی بگوید. در وبسایت این آژانس آمده است:‌ "امبر که مدافع حقوق زنان و حقوق شهروندی قربانیان خشونت مرتبط با جنسیت در سراسر دنیاست، با سازمان‌ها همکاری می‌کند تا این قربانیان را تشویق کند که هم به شکل شخصی و هم سیاسی پا پیش بگذارند و قدرت خود را بازپس بگیرند. امبر اغلب به واشینگتن دی‌سی سفر می‌کند تا برای حقوق شهروندی زنان قربانیانی خاموش و در معرض خطر بجنگد و لابی کند."

هرد برای هر سخنرانی که آژانس آن را "عمیقاً تکان‌دهنده" توصیف می‌کند، ۳۳ هزار دلار دریافت خواهد کرد. این درحالی است که قاضی دادگاه بریتانیا دپ را به پرداخت بیش از ۶۰۰ هزار پوند محکوم کرد.

دپ از هرد به دلیل انتشار مقاله‌ای در "واشینگتن پست" هم شکایت کرده است. در صورت پیروزی دپ در این پرونده، ممکن است ورق به سود دپ برگردد و هرد از پروژه‌ها کنار گذاشته شود.

 

جانی دپ هالیوود امبر هرد لیگ عدالت زک اسنایدر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین