کد خبر: 55242 A

رویارویی عجیب سه خانم بازیگر که ملکه شدند

رویارویی عجیب سه خانم بازیگر که ملکه شدند

در میان این رویارویی تام هالندر بازیگر فیلم "غرور و تعصب" مداخله می‌کند و بازیگران را به آرامش دعوت می‌کند: "خانم‌ها، خانم‌ها، این یک پانتومیم خیریه است، نه مسابقه‌ انتخاب بهترین ملکه‌ در نت‌فلیکس!"

ایران آرت: در شب کریسمس امسال سه بازیگری که نقش سه "ملکه‌" مختلف را در نت‌فلیکس بازی کرده بودند به مصاف یکدیگر رفتند. بی‌بی‌سی به مناسبت کریسمس یک پانتومیم مجازی "سیندرلا: پانتومیم طنز خیریه برای کریسمس" با حضور ستارگان سینما و تلویزیون از جمله "الیویا کولمن"، "آنیا تیلور-جوی"، "کلر فوی"، "دنیل کرگ"، "دیوید ویلیامز"، "دیوید تننت"، و "هلنا بونهام-کارتر" ترتیب داد.

در میانه‌ی برگزاری این رویداد یک ساعته که به منظور جمع‌آوری کمک مالی برگزار می‌شد، پس از یک وقفه، "کلر فوی" مقابل دوربین ظاهر شد تا از بینندگان بخواهد در این امر خیر مشارکت کنند. فوی که در دو فصل اول سریال "تاج" (The Crown) نقش "ملکه الیزابت دوم" را بازی کرده در ابتدا می‌گوید:‌ "از سخاوتمندی شما سپاسگزاریم و همچنان در صورتی که در توان شماست به کمک کردن ادامه دهید."

به گزارش 30نما فوی سپس وقتی می‌خواهد از سرگذشت سیندرلا در پانتومیم بگوید، کولمن که نقش مادرخوانده‌ی سیندرلا را بازی کرده حرفش را قطع می کند و فریاد می‌زند: "هی فوی، از این نقش بیا بیرون، نمی‌توانی همین‌طور راه بیفتی و نقش دیگران را برداری!"

فوی در پاسخ می‌گوید:‌ "متوجه شدم، اما وقتی شما آن نقش [ملکه در سریال "تاج"] را از من گرفتید اشکالی نداشت!" کولمن جواب می‌دهد: "بله، با آن کنار بیا. مادرخوانده منم، و ملکه هم هستم." کولمن در دو فصل اخیر "تاج" نقش "ملکه الیزابت دوم" را بازی کرده است.

سپس "تام هالندر" بازیگر فیلم "غرور و تعصب" (Pride & Prejudice) مداخله می‌کند و بازیگران را به آرامش دعوت می‌کند: "خانم‌ها، خانم‌ها، این یک پانتومیم خیریه است، نه مسابقه‌ی انتخاب بهترین ملکه‌ در نت‌فلیکس!" در این لحظه، تیلور-جوی که اخیراً در سریال پربیننده "گامبی وزیر" یا "گامبی ملکه" (The Queen’s Gambit) ظاهر شده، صدای میکروفنش را باز می‌کند تا بگوید: "دست بردارید، همگی می‌دانیم چه کسی در آن رقابت پیروز خواهد شد. مات."

 

کریسمس کلر فوی الیویا کولمن اولیویا وایلد آنیا تیلور-جوی هلنا بونهام_کارتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین